خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

لمینت برای چه کسانی مناسب نیست؟


 
قيمت 0ريال

لمینت برای چه کسانی مناسب نیست؟
لمینت برای چه کسانی مناسب نیست؟

ونیر دندان برای همه افراد یا تمام دندان ها خوب نیست. برای اینکه فرایند لمینت با موفقیت انجام شود، پزشک باید بتواند این موضوع را برای هر فرد تشخیص دهد. لمینت دندان غیر قابل‌ بازگشت است و اگر پزشک برای نصب آن ساختار دندان شما را تغییر دهد، دیگر نمی توانید آن را به حالت اولیه برگردانید، بنابراین پزشک باید قبل از شروع فرآیند دندان ها را معاینه کند و مطمئن شود این کار برای شما مناسب است. در زیر به مواردی که باعث می شوند ونیر برای افراد مناسب نباشد اشاره کرده‌ ایم:

افرادی که دندان های سالم ندارند

قبل از ساخت و چسباندن ونیر، باید پوسیدگی دندان و بیماری های لثه را برطرف کنید، در صورت برطرف نکردن پوسیدگی ها و عفونت لثه، در روند درمان با مشکلاتی مواجه خواهید شد.

افرادی که دندان های ضعیف دارند

اگر میزان زیادی از ساختار دندان از بین رفته باشد یا حجم زیادی از دندان پر شده باشد، دندان ها آنقدر محکم نیستند که بتوانند با ونیر دوام بیاورند.

افرادی که مینای دندان شان از بین رفته است

اگر مینای دندان از بین رفته باشد، ونیر به دندان نمی چسبد پس برای چسبیدن بهتر ونیر به دندان، باید افرادی دندان خود را لمنیت دندان کنند که مینای دندان آنها از بین نرفته باشد.

افرادی که دندان‌ قروچه دارند

افرادی که عادت به دندان‌‌قروچه دارند، ونیرهایشان را خیلی راحت می شکنند یا خرد می کنند. البته استفاده از محافظ دندان این مورد را حل می کند.

افرادی که دندان های نامنظمی دارند

افرادی که دندان هایشان روی هم چفت نمی شود و کسانی که دندان های نامنظمی دارند هم گزینه های خوبی برای نصب ونیر به حساب نمی آیند، مگر اینکه قبل از انجام ونیر کامپوزیت ، دندان هایشان را ارتودنسی کنند.

بیشتر بخوانید : ترمیم و زیبایی دندان

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت