خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

مراحل و هزینه ارتودنسی بزرگسالان


 
قيمت 0ريال

مراحل و هزینه ارتودنسی بزرگسالان
مراحل و هزینه ارتودنسی بزرگسالان

در وهله اول باید برای دریافت مشاوره بابت نوع براکت ها و جنس دندان های تان از دندانپزشک خود مشاوره دریافت کنید تا پزشک اطلاعات لازمه در مورد چیستی و چگونگی این روش را در اختیارتان قرار دهد.

مرحله بعدی مربوط به فرآیند معاینه بالینی و تخصصی دندان ها است که پزشک وضعیت دندان، لثه و فک بیمار را مورد ارزیابی قرار می دهد.

برنامه ریزی برای درمان مرحله دیگری از فرآیند ارتودینس یاست که انجام ان ضرورت دارد. زیرا در یک برنامه ریزی به خصوصی زمان مراجعه و انجام ارتودنسی به بیمار اطلاع رسانی می شود.

در این مرحله برای نتیجه بخش بودن ارتودنسی دستیاران و دندانپزشک در مورد رعایت بهداشت دهان و دندان شما را راهنمایی می کند.

کارگذاشتن ارتودنسی داخل دهان و دندان را به عنوان اصلی ترین مرحله درمان از آن یاد می شود. این کار نیاز به تخصص و مهارت بالای دارد تا نصب ارتودنسی هیچ گونه آسیبی به لثه و یا دندان ها وارد نکند و در بازه زمانی چند ساعته انجام می شود.

نگهداری و چکاپ های منظم را می توان به عنوان مراحل آخر ارتودنسی بزرگسالان دانست، این مرحله تا 3-6 ماه ادامه دارد تا با بررسی های مداوم دندان ها به حالت اولیه باز نگردند.

بیشتر بخوانید : ارتودنسی یا کامپوزیت 

هزینه ارتودنسی بزرگسالان

میزان هزینه درمان ارتودنسی شما با در نظر گرفتن عوامل متعددی برآورد می شود که شامل موارد زیر می باشد:

  • طول مدت زمان درمان
  • سن
  • میزان و شدت وسعت مشکل دندان ها
  • نوع بریس و براکت
  • میزان شهرت، تجربه و موقعیت مکانی دندانپزشک

*نکته قابل توجه این است که با توجه به این که عمل ارتودنسی جزو یکی از عمل های زیبایی دندان به شمار می رود، برخی از شرکت های بیمه طرف قرار داد هزینه مرتبط با آن را پوشش نمی دهند و باید پیش از اقدام به انجام آن در مورد حمایت مالی بیمه سوال بپرسید.

منبع : مجله ارتودنسی 

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت