خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

انواع سیم کشی دندان


 
قيمت 0ريال

انواع سیم کشی دندان
انواع سیم کشی دندان

درمان ارتودنسی ،میتواند با مدل های مختلفی از وسایل و دستگاه ها که اغلب مردم آنرا سیم کشی دندان مینامند .

سیم کشی متحرک چیست ؟

درمان های ساده، ممکن است با سیم های متحرک انجام شود . (وسیله ای که برای میتوان آنرا برای تمیز کردن از دهان در آورد ) این دستگاه، سیم های نازک و حساس با تعدادی فنر در کنار آنها هستند، که با اعمال فشار ملایمی به دندان ،باعث حرکت آنها میشود .  

سیم کشی دائم چیست ؟

گاهی، دندانها به هدایت دقیق تری، نسبت به سیم کشی های متحرک دارند  در این مرحله ،سیم کشی های دائم استفاده میشود این مدل ، دارای قلاب ها (براکت ها)و نوار هایی هستند که موقتا به دندان، گیر میکنند .یک سیم انعطاف پذیر، تمام قلاب ها را به هم متصل کرده و به دندان ها اجازه ی حرکت میدهد شما به تنهایی قادر به خارج کردن این نوع سیم از دهان خود نیستید ، به این نوع ، سیم کشی دائمی گفته میشود .

سیم کشی اساسی یا پایه چیست؟ ( ارتودنسی ثابت )

گاهی ممکن است فک در حال رشد تغییر حالت دهد ، در این صورت باید از سیم کشی پایه یا اساسی استفاده کرد این عمل ،توسط قدرت ماهیچه های فک شما صورت میگیرد و مختص نوع خاصی از مشکلات است .

سیم کشی مخفی چیست؟

آنها پلاستیک های سفت و بیرنگی هستند، که برای مرتب کردن دندان ها استفاده میشوند و شامل ست های مختلف از قالب های خاص است  هر بیمار ، قالب خاص خود را خواهد داشت و هر ست به مدت 2 هفته ، قبل از جایگزینی با ست بعدی ، استفاده میگردد ؛ آنها از پلاستیک شفاف تهیه میشوند ، بنابر این نامرئی هستند این بدین معناست که هیچ کسی قادر به فهمیدن اینکه شما در حال صاف کردن دندان های خود هستید، نیست. این قالب ها را ،باید برای 22 تا 23 ساعت برای نتیجه ی مطلوبتر استفاده کرد و آنها برای خوردن ،نوشیدن ، مسواک زدن و برای تمیز کردن فواصل بین دندان ها به راحتی قابل جا به جایی هستند برای استفاده از این نوع درمان ،تمامی دندان های دائمی شما باید در آمده باشند .

بیشتر بخوانید : ارتودنسی پیشگیری

سیم کشی های اینویزیلاین  یا همان ارتدونسی سریع بدون سیم کشی:

سیم کشی سریع شامل یک سری 18 تا 30 مدل سنتی میشود و پلاستیکی، شفاف و پلاستیکی سفارشی است.سیم ها قابل جابجایی هستند و هر 2 هفته جایگزین می شوند.

تقریبا ارتودنسی نامرئی هستند و بیماران می توانند هر چه میخواهند بخورند و بنوشند؛ این روش برای مشکلات جدی دندان کار نمی کند؛ فقط در دسترس برای بزرگسالان و نوجوانان، نه کودکان؛ گران تر هستند . زود خراب میشوند و هزینه ی کمی برای جایگزینی دارد؛ درمان ممکن است به طور بالقوه طول بکشد. سیم کشی سریع درمان ارتودنسی نسبتا جدید و هیجان انگیز است که دندان ها را بسیار سریعتر از سیم های سنتی ثابت می کند. سیم کشی سریع، گزینه درمان موثر برای بیماران با انواع مشکلات ارتودنسی است، از جمله:

• دندان های ناسازگار

• دندان های در هم

• فاصله بین دندان ها

• مشکلات جویدنی

بیشتر بخوانید : هزینه ارتودنسی دندان

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت