خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

کاندید مناسب براساس انواع ارتودنسی نامرئی


 
قيمت 0ريال

کاندید مناسب براساس انواع ارتودنسی نامرئی
کاندید مناسب براساس انواع ارتودنسی نامرئی

در این روش برای افراد کاندید مناسب ارتودنسی، براکت های لینگوال پشت دندان های فک بالا و پایین قرار می گیرند. این روش به دلیل ایجاد مزاحمت برای زبان خیلی توصیه نمی شود و طرفداران چندانی هم ندارد.

ارتودنسی با پلاک شفاف:

در این روش از پلاک های نامرئی یا خیلی شفاف برای صاف کردن دندان ها استفاده می شود. در انتخاب این روش، نوع ناهنجاری و بیماری تشخیص داده شده برای بیمار موثر است.

اگر بیمار کاندید مناسب ارتودنسی نامرئی از نوع شفاف باشد باید این پلاک های شفاف را هر دو الی سه هفته تعویض کند. چون در این روش اصلا بریس ها یا براکت های ارتودنسی قابل تشخیص نیست، محبوبیت بیشتری دارد و افراد بسیاری خواهان استفاده از این روش هستند.

اما افرادی که دندان هایشان دارای مشکلات متعددی باشد و به اصطلاح عیوب و ناهنجاری های جدی و شدیدی داشته باشند، کاندید مناسبی برای انجام ارتودنسی نامرئی از نوع شفاف نیستند.

حتما بخوانید :

ارتودنسی نامرئی با براکت همرنگ دندان:

در این روش از براکت هایی استفاده می گردد که کاملا همرنگ با دندان هستند. نوع این براکت ها متفاوت است و از دو جنس پلاستیک و سرامیک است.

از این روش در انواع ناهنجاری ها میتوان استفاده کرد. این براکت ها همرنگ دندان بوده واصلا قابل تشخیص نیستند و از طرفی دارای استحکام بالایی می باشند. ارتودنسی سرامیکی یکی از پرطرفدارترین روش های ارتودنسی است که طی سال های اخیر با توجه به پیشرفت تکنولوژی توانسته تا حدودی جای ارتودنسی فلزی قدیمی را بگیرد.

ارتودنسی نامرئی بدون سیم:

این روش نوعی از مرتب کردن دندان توسط الاینرهای دندانی بدون سیم است که با کمک آن میتوان دندان های نامرتب را با تکنیک های بسیار پیشرفته ترمیم و تصحیح کرد.

در این روش با استفاده از تکنولوژی های خاص ارتودنسی متحرک برای تعدادی الاینر بدون سیم با استفاده از پلاک های شفاف متختص هر بیمار طراحی و ساخته می شود.

در این روش به هیچ وجه دندان ها دچار آسیب و فشار بسیار نمی گردند چرا که فشار وارد شده برای ردیف کردن دندان ها به صورت مستمر و تدریجی وارد می شود. دندان ها از ریشه آسیبی نمی بینند و دچار لقی دندان نخواهند شد.

منبع :

https://www.orthoblog.ir/


قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت