خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

هزینه ارتودنسی فک بالا


 
قيمت 0ريال

هزینه ارتودنسی فک بالا
هزینه ارتودنسی فک بالا

هزینه برآورد شده برای ارتودنسی دندان بر اساس نوع، تجهیزات مورد استفاده، متخصص ارتودنسی و شرایط دندان فرد تعیین می شود. امروز قصد داریم بر روی هزینه ارتودنسی دندان در فک بالا تمرکز نماییم. دقت کنید که برای انجام عمل ارتودنسی مراجعه به متخصص ارتودنسی از مسائل ضروری بوده و در صورت سهل انگاری در این خصوص احتمال ضرر برای شما وجود خواهد داشت.

هزینه ارتودنسی دندان فک بالا

دقت نمایید که در ابتدا می بایست بررسی شود که از چه درمان ارتودنسی برای فک بالای شما استفاده می شود. ارتودنسی دندان به صورت ثابت، ارتودنسی متحرک، ارتودنسی دیمون ، ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی شفاف ، ارتودنسی از پشت دندان هر کدام دارای تعرفه ای جداگانه می باشند. در اغلب مواقع ارتودنسی دندان در فک بالا گرانتر از فک پایین است البته این قاعده کلی نبوده و با توجه به شرایط دهان بیمار تعیین می شود. دقت نمایید که تجهیزات مورد استفاده در ارتودنسی بسیار گوناگون است و این موضوع به نوبه خود در هزینه آن نقش مهمی دارد.

اگر دندان شما نیاز به هدگیر داشته باشد هزینه هدگیر به صورت جداگانه برآورد می شود. افرادی که دارای دندان های نهفته هستند عموماً قیمت ارتودنسی برای آنها کمی بیشتر از شرایط عرف بوده و این موضوع بخاطر حساسیت دندان های نهفته می باشد. براکت های دیمون نیز دارای هزینه های جداگانه بوده و در بعضی از افراد استفاده از این نوع براکت تجویز می شود. در صورت شکستن هر براکت می بایست براکت جدید جایگزین شود و این موضوع خود دارای هزینه ای جداگانه است.

نحوه پرداخت ارتودنسی دندان

عموماً هزینه حتی از سمت بهترین متخصص ارتودنسی به صورت چند مرحله می باشد. ارتودنسی اقساطی سبب می شود که فرد با فشار مالی کمتری این پروسه را تکمیل نماید. شایان ذکر است که عموماً یک سوم هزینه کل در ابتدا اخذ شده و باقی قسط به صورت ماهانه داده می شود. نکته مهم در خصوص ارتودنسی دندان این است که در ابتدا می بایست تمامی مشکلات درمانی شما از قبیل کشیدن دندان پوسیده، پر کردن دندان و … صورت پذیرد و سپس عمل ارتودنسی دندان آغاز شود.

بیشتر بخوانید :

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت