خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

برآورد هزینه ارتودنسی


 
قيمت 0ريال

برآورد هزینه ارتودنسی
برآورد هزینه ارتودنسی

برای برآورد هزینه ارتودنسی، نیاز به مراجعه شما به مطب دکتر ارتودنسی است. از سویی با توجه به نوع ارتودنسی مورد نظر شما، حداقل هزینه ارتودنسی دندان  متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال، هزینه ارتودنسی دیمون یا نامرئی، بسیار متفاوت از حداقل هزینه ارتودنسی ثابت برای کودکان یا ارتودنسی ثابت سرامیکی است.

خدمات دندانپزشکی کودکان توسط متخصص دندانپزشکی کودکان

یکی از مواردی که هر والدی باید به آن توجه کند، چکاپ‌ها سالانه دندان‌های کودکانش است. یکی از مزایای اصلی چکاپ‌های فصلی یا سالیانه دندان‌های کودکان، امکان انجام درمانی مانند ارتودنسی پیشگیری است که به موجب آن، دیگر نیازی به ارتودنسی در سنین نوجوانی یا بزرگسالی برای کودک شما نخواهد بود.

ارتودنسی کودکان

ارتودنسی کودکان یکی از مواردی است که نیاز به تخصص جداگانه نسبت به ارتودنسی سایر سنین دارد. با توجه به فعالیت‌های کودکان در این سنین و همچنین تمایل نداشتن‌شان به مراجعه به مطب پزشک، ایجاد محیطی جذاب برای کودکان و همچنین تعامل سازنده دندانپزشک متخصص ارتودنسی با کودک، عامل بسیار مهمی در جهت همکاری کودک برای بررسی و در صورت نیاز، ارتودنسی دندان‌هایش است.

هزینه ارتودنسی کودکان

همچون هزینه ارتودنسی که بیان نمودیم، متناسب با نیاز کودک شما، هزینه ارتودنسی کودکان متغیر خواهد بود. در برخی مواقع تنها نیاز به ارتودنسی پیشگیری است که هزینه به مراتب کمتری نسبت به ارتودنسی کودکان دارد.  در مواقعی نیز، نیاز به هدگیر یا ... می‌شود که نیاز به همکاری کودک در طول درمان دارد که البته بر قیمت نهایی اثر خواهد داشت.

هزینه ارتودنسی

همان‌طور که بیان نمودیم، متناسب با نوع  ارتودنسی مدنظر خود هزینه ارتودنسی متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال با توجه به شرایط اقتصادی کنون، ارتودنسی نامرئی با الاینرهای شفاف که در کشوری همچون کانادا ساخته می‌شود، در حدود 5 هزار دلار قیمت خواهد داشت که برای  بسیاری از افراد، به صرفه نیست.

هزینه ارتودنسی فک بالا و پایین

به هنگام محاسبه هزینه ارتودنسی، به صورت معمول هزینه ارتودنسی فک بالا و پایین با یکدیگر محاسبه می‌شود. قیمت ارتودنسی فک بالا، به صورت معمول بین 2/1 تا 3/2 هزینه ارتودنسی فک بالا و پایین با یکدیگر است.

بیشتر بخوانید : ارتودنسی سریع

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت