خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

پلاک متحرک ارتودنسی


 
قيمت 0ريال

پلاک متحرک ارتودنسی
پلاک متحرک ارتودنسی

پلاک متحرک ارتودنسی دندان که جهت حرکات خفیف دندانی به کار می روند در بزرگسالان و تحت عنوان ارتودنسی نامرئی شناخته می شوند این دستگاه ها به صورت پلاک های پلاستیکی شفاف که هر دو هفته باید عوض شوند برای بیماران ساخته می‌شوند که برای حرکات خفیف دندانی ساخته شده است.

اما پلاک های متحرک که برای کودکان ساخته می شوند معمولا از پلاستیکی تحت عنوان آکریل که اکثرا صورتی می باشد ساخته می شوند. برعکس ارتودنسی نامرئی دارای اجزای سیمی می‌باشند پس شفاف و همرنگ دندان محسوب نمی‌شوند. دستگاه‌های ارتودنسی متحرک کودکان از آنجایی که سطح تماس بیشتری با استخوان دارند تاثیرات استخوانی بهتری را در کودکان ایجاد می‌کنند مثلا برای گسترش فک در کودکان بهتر است. بهتر است دکتر ارتودنسی از دستگاه متحرک استفاده کند تا تأثیرات بیشتر به صورت استخوانی ایجاد شود همچنین در نظر داشته باشید معمولاً در کودکان پس از استفاده از دستگاه متحرک ارتودنسی ، در آینده نیاز به درمان ارتودنسی ثابت می باشد ارتودنسی ثابت در حل مشکلات نامرتبی دندانها بسیار قوی تر از متحرک می باشد.

بیشتر بخوانید :

قیمت ارتودنسی متحرک

قیمت ارتودنسی متحرک به مواردی چون شدت مشکل ارتودنسی و طول زمان ارتودنسی متحرک در کودکان بستگی دارد.

در بسیاری از موارد در کودکان چون شروع درمان بعدی نیاز به بالغ شدن کودک و رویش تمام دندان‌های دائمی دارد می تواند باعث طولانی شدن درمان و افزایش قیمت ارتودنسی متحرک شود در ارتودنسی متحرک کودکان در نظر داشته باشید اغلب نیاز به ارتودنسی ثابت آینده و در نتیجه در نظر گرفتن هزینه ارتودنسی ثابت می باشد.

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت