خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

آفیس بلیچینگ


 
قيمت 0ريال

آفیس بلیچینگ
آفیس بلیچینگ

در این روش که سفید کردن در مطب “office bleaching” نامیده می‌شود ژل های بلیچینگ دندان  با غلظت بالا و برای زمان کوتاه و مشخصی بر روی دندان قرار می‌گیرند. در این روش سرعت سفید شدن دندان بالاتر از روش های خانگیست ولی در صورتی که به درستی استفاه نشود ممکن است باعث آسیب به لثه و مخاط دهان شود . در روش بلیچینگ مطبی برای جلوگیری از تماس مواد اکسیدکننده با لثه‌ها از ژل های محافظ مخصوصی استفاده می‌شود که با مهارت بر روی لثه قرار می‌گیرد و با نور آبی محکم می‌گردد . ماده مورد استفاده در بلیچینگ دندان ، پراکسید هیدروژن و یا کاربامید پراکسید میباشد . .ژل بلیچینگ دندان  معمولاً حداکثر معادل ٣۵% پر اکسید هیدروژن غلظت دارد . وسایل کمکی دیگری نیز وجود دارد که تا حدودی در تسریع روند سفید سازی دندا ن کمک خواهندنمود . البته این دستگاه ها هیچ کدام معجزه بلد نیستند . از جمله این تجهیزات دستگاه های هستند که با لامپ های هالوژن (دستگاه پلاسما ارک) ، ال ای دی های پر توان و یا لیزر های کم توان کار میکنند . چهار نکته در درمان بلیچینگ (سفید کردن دندان ها) درمان بلیچینگ نکاتی دارد که اگر به آن ها آگاه باشید رضایت مندی شما را افزایش خواهد داد


هنر بلیچینگ در دستان دندانپزشک زیبایی شماست، دستگاهای موجود در بازار تنها نقشی که دارند ژل بلیچینگ قرار داده شده روی دندان شما را فعال میکنند . بنابراین تفاوتی در بلیچینگ های انجام شده با لیزر ، پلاسما آرک ، ال ای دی ، یا ………. وجود ندارد و عمل سفید کردن در نهایت بوسیله هیدروژن پر اکساید انجام خواهد شد.

بلیچینگ یک درمان دائمی نیست و نیاز به تکرار داردفاصله لازم برای درمان مجدد به عوامل متعددی از جمله بهداشت فردی ، عادات غذایی و ….. بستگی دارد و میتواند بین چند هفته تا چند سال متغییر باشد.

بلیچینگ درمانی در زیبایی دندانپزشکیست که نمی توان نتیجه درمان را به دقت مشخص نمود . این بدان معنی است که در هنگام مراجعه به اکثریت دندانپزشکان ، تضمینی بابت میزان روشنی دندان ها ( برای داشتن لبخند های هالیوودی ) داده نخواهد شد .

اعتقاد برخی از اساتید و کار بلدهای دندانپزشکی زیبایی این است که آفیس بلیچینگ یا همان سفید کردن دندان ها در مطب یک استارتر است و باید بوسیله بلیچینگ های خانگی ، ادامه روند درمان پیگیری شود .

بیشتر بخوانید :

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت