خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

آیا ارتودنسی سرامیکی برای شما مناسب است؟


 
قيمت 0ريال

آیا ارتودنسی سرامیکی برای شما مناسب است؟
آیا ارتودنسی سرامیکی برای شما مناسب است؟

سرامیک و ارتودنسی سنتی

شما احتمالا با ارتودنسی های سنتی آشنا هستید. براکت های فلزی ساخته شده اند و به دندان های شما متصل هستند. سیم فلزی براکت ها را متصل می کند. از آنجایی که این براکت از فلز ساخته شده، بسیار قابل توجه است.

پایه های سرامیکی شبیه به پایه های سنتی در طراحی هستند، اما مواد متفاوت هستند. به جای فلز، ترمزها از سرامیک شفاف ساخته می شوند. سیم ها نیز می توانند شفاف باشند تا بتوانند کمربند را کمتر قابل توجه نشان دهند.

اثربخشی

اثربخشی ترمزهای سرامیکی بستگی به مسائل دندانپزشکی شما دارد که نیاز به ارتودنسی دارد. به عنوان مثال، بافت های سنتی یک درمان موثر برای بیماران مبتلا به بیش از حد پر سر و صدا هستند. اگر دچار ناهماهنگی شدید، دندانپزشک شما ممکن است توصیه های سنتی را توصیف کند.

ارتودنسی سرامیکی برای بسیاری از بیماران بدون اختلالات شدید مناسب هستند. پس از بررسی دندان هایتان، ارتودنتیست شما به شما اطلاع می دهد که اگر شما یک نامزد مناسب برای این ارتودنسی هستید. آنها همچنین با اطلاع از اینکه آیا زمان درمان شما با انتخاب این ترفندها افزایش می یابد، به شما اطلاع داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید :

مراقبت از پرانتزهای شما

الاستیک کوچکی که به عنوان لیگاتور شناخته می شود، سیم را به ترمینال نگه می دارد. ممکن است این لیگاتورها تغییر رنگ داده شوند. غذاهای بسیار رنگی مانند سس گوجه فرنگی، نخود فرنگی یا انواع توت ها می توانند لکه ها را ایجاد کنند. نوشیدنی های بسیار رنگدانه مانند چای، قهوه و یا شراب قرمز می تواند لکه ها را نیز ایجاد کند. سیگار کشیدن می تواند لیگاتورها را نیز لکه دار کند. سعی کنید از هر یک از این غذاها و نوشیدنی ها اجتناب کنید تا لیگاتورهای خود را به بهترین نحو نگه دارید. اگر لیگاتورها رنگی شوند، این پایان جهان نیست. ارتودنت شما هنگامی که وارد می شوید، لگاتوها را تغییر می دهید تا تنظیمات خود را تنظیم کنید.

برای نگه داشتن ارتودنسی خود به دنبال بهترین آنها، به یاد داشته باشید که دندان هایتان را دوبار در روز با کلوژیت کل پاک خمیر دندان مرطوب کنید. فرمول فلوراید آن دندان ها را تقویت می کند تا از حفره ها جلوگیری کند. البته، یکبار در روز نیز مهم است. Flossing با ارتودنسی می تواند چالش برانگیز باشد، اما با ابزار مناسب آسان تر است. شما می توانید از یک نخ ریسی ارتوپدی استفاده کنید تا مانع نخ دندان زیر سیم های ارتودنسی خود باشد. سپس، شما می توانید با دقت بین دندان های خود و در امتداد لانه زنبوری خود را بچرخانید.

هزینه ارتودنسی

پایه های سنتی به طور میانگین 5000 تا 6000 دلار هزینه دارند. ترمزهای سرامیکی کمی گرانتر هستند. اگر شما انتخاب کنید که نوع دوم را بدست آورید، باید مبلغ 500 تا 600 دلار اضافی را بپردازید. البته، هزینه ارتودنسی می تواند بر اساس عوامل مانند نوع برس های ارتوپدان شما توصیه می کند استفاده و جایی که شما زندگی می کنند متفاوت است. برای به دست آوردن قیمت نهایی برای ارتودنسی، شما باید با ارتودنتت خود صحبت کنید. البته، شما ممکن است تصمیم بگیرید که پول اضافی برای ارتودنسی کمتر قابل توجه است.

منبع : مجله ارتودنسی دندان

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت