خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

انتظارات شما از انجام عمل جراحی زیبایی بینی


 
قيمت 0ريال

انتظارات شما از انجام عمل جراحی زیبایی بینی
انتظارات شما از انجام عمل جراحی زیبایی بینی

شما و جراح بینی شما باید در مورد انگیزه و انتظارات دو طرف صحبت کنید. او  به شما توضیح می دهد که چطور رینوپلاستی می‌تواند برای شما انجام شود و نتایج احتمالی چگونه است. طبیعی است که وقتی در مورد ظاهر و ویژگی های ظاهری خود بحث می‌کنید خجالت بکشید. اما بسیار مهم است که با جراح خود در مورد همه خواسته‌ها و انتظارات خود از جراحی بینی خود صحبت کنید.

حین عمل جراحی

مهم‌ترین کار جراح در اتاق عمل خواهد بود. جایی که با تکنیک‌های خاص شکل و فرم بینی شما را به دلخواه شما در می‌اورد. جراح بینی از تمام اتفاقات اتاق عمل برای شما صحبت خواهد کرد. قبل از شروع عمل بیهوش می‌شوید. جهت انجام بیهوشی موضعی و عمومی دارو به شما تزریق خواهد شد. احتمالا جراح بینی شما را دستیار تخصصی خود نیز آشنا خواهد کرد. و به شما اطمینان خواهد داد که عمل جراحی شما با موفقیت انجام شود.

پس از عمل جراحی

اما برای بیمار مهم‌ترین مرجله بعد از عمل جراحی خواهد بود. جراح بینی در این مرحله به بیمار هر آنچه که لازم است پس از جراحی رعایت کند را گوشزد خواهد کرد. رژیم غذایی بیمار را مشخص کرده و داروهایی برای پس از عمل خواهد نوشت. پس از عمل جراحی زیبایی بینی،  بیمار  باید برای تعویض چسب و پانسمان نزد جراح بینی بازگردد.

عمل جراحی زیبایی بینی یا (RIE-no-plas-tee) یا (Rhinoplasty ) یک عمل جراحی است که شکل بینی را تغییر می‌دهد. دلایل انجام عمل رینوپلاستی ممکن است تغییر ظاهر بینی، بهبود تنفس یا هر دو باشد. هر جراحی توانایی انجام عمل جراحی زیبایی بینی را ندارد. جراح بینی باید دوره‌ها و تکنیک‌های لازم برای انجام این عمل مهم را طی کرده باشد. تنها جراحانی که برای این عمل آموزش دیده‌اند یکی جراح گوش و حلق و بینی (ENT) است و دیگری جراح پلاستیک و زیبایی. بنابراین رینوپلاستی یک عمل مشترک بین این دو جراح است و اگر شما قصد انجام عمل زیبایی بینی را دارید، باید به یکی از این دو جراح مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید : هزینه عمل بینی

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت