خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

رژیم لاغری آسان چگونه است؟


 
قيمت 0ريال

رژیم لاغری آسان چگونه است؟
رژیم لاغری آسان چگونه است؟

گونه به یک رژیم لاغری آسان و ایده آل برسم؟ برای پاسخ به این پرسش، با ما همراه باشید.

امروزه روش های زیادی برای کاهش سریع وزن وجود دارد. بسیاری از برنامه های غذایی باعث بیشتر شدن احساس گرسنگی یا نارضایتی شما می شوند. اینها دلایل عمده ای است که رعایت رژیم غذایی را برای شما دشوار می کند. با این حال، همه رژیم های غذایی این تأثیر را ندارند.

رژیم های غذایی

رژیم های کم کربوهیدرات برای کاهش وزن موثر هستند و ممکن است راحت تر از رژیم های دیگر بتوان آن را رعایت کرد.در اینجا یک برنامه کاهش وزن ۳ مرحله ای وجود دارد که شامل یک رژیم کم کربوهیدرات است و هدف آن:

  • اشتهای شما را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد
  • باعث کاهش سریع وزن شما می شود
  • همزمان سلامت متابولیک شما را بهبود میبخشد
  • مصرف کربوهیدرات ها را کاهش دهید

مهمترین قسمت رژیم لاغری کاهش قندها و نشاسته ها یا کربوهیدرات ها است. هنگامی که شما این کار را انجام می دهید و مصرف آنها را کاهش می دهید، سطح احساس گرسنگی شما پایین می آید و به طور کلی در نهایت، کالری کمتری مصرف می کنید.بدن شما به جای سوزاندن کربوهیدرات برای تأمین انرژی، اکنون شروع به سوزاندن چربی ذخیره شده برای انرژی می کند.

در رژیم لاغریتان پروتئین، چربی و سبزیجات بخورید

هر یک از وعده های غذایی شما باید شامل یک منبع پروتئین، منبع چربی و سبزیجات کم کربوهیدرات باشد. به عنوان یک قاعده کلی، سعی کنید روزانه دو تا سه وعده غذا بخورید. اگر بعد از ظهر احساس گرسنگی کردید، چهارمین وعده غذایی را به آن اضافه کنید. در ساخت وعده های غذایی به این روش باید میزان کربوهیدرات مصرفی شما به حدود ۲۰ تا ۵۰ گرم در روز کاهش یابد.

پروتئین

خوردن پروتئین زیاد قسمت اساسی برنامه رژیم لاغری است. نتایج برخی از تحقیقات نشان می دهد که خوردن مقدار زیادی پروتئین ممکن است مصرف کالری را ۸۰ تا ۱۰۰ کالری در روز افزایش دهد.رژیم های غذایی با پروتئین بالا همچنین می توانند هوس و افکار وسواسی در مورد غذا را تا ۶۰ درصد کاهش دهند، میل به میان وعده در اواخر شب را به نصف کاهش می دهند و احساس سیری در شما ایجاد می کنند. وقتی نوبت به کاهش وزن می رسد، پروتئین ماده مغذی مهمی است که باید درباره مصرف آن فکر کنید.

سبزیجات کم کربوهیدرات

در هنگام گرفتن رژیم لاغری از پر کردن بشقاب خود با سبزیجات کم کربوهیدرات نترسید. آنها مملو از مواد مغذی هستند و می توانید مقادیر بسیار زیادی بخورید، بدون اینکه بیش از ۲۰-۵۰ کربوهیدرات خالص در روز مصرف کنید. یک رژیم غذایی که بیشتر مبتنی بر منابع پروتئین بدون چربی و سبزیجات باشد حاوی تمام فیبرها، ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن برای سالم بودن است.بسیاری از سبزیجات کم کربوهیدرات هستند

چربی های سالم

از خوردن چربی نترسید. تلاش برای انجام همزمان مصرف نکردن غذاهای دارای کربوهیدرات و غذاهای کم چربی می تواند رعایت رژیم غذایی را برای شما بسیار دشوار کند.

بیشتر بخوانید : انواع رژیم لاغری

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت