خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

انواع دستبند طلا مردانه


 
قيمت 0ريال

انواع دستبند طلا مردانه
انواع دستبند طلا مردانه

استفاده از یک دستبند مردانه در بین سلبریتی‌های خارجی، یک امر عادی است، اما مردان ایرانی همچنان در مورد دستبند طلا و مدل‌های مختلف آن، اطلاعات کافی ندارند. اما فارغ از این موارد، انتخاب دستبند، بسته به سلیقه و نوع استایل فرد متفاوت است. به همین دلیل در تولید دستبند مردانه از مواد و متریال‌های مختلف استقاده می‌شود. پرکاربردترین آنها مدل‌های تمام زنجیر، پلاک طلا در کنار چرم، مهره و بافت است. در ادامه این مدل‌ها را معرفی کرده‌ایم.

دستبند مردانه زنجیری طلا

اگر استایل شما رسمی است و بیشتر از کت و شلوار استفاده می‌کنید، دستبندهای تمام زنجیر به شما پیشنهاد می‌شود. اگر قصد دارید در کنار ساعت از دستبندهای زنجیری استفاده کنید، بهتر است این دستبندها، ظریف و نازک باشند. یه طور کلی، برای یک مرد، مقاومت یک دستبند می‌تواند مهم تر از زیبایی آن باشد. چون زیبایی بدون استحکام، به راحتی از بین می‌رود. مردها در طول روز، بیشتر با دست‌های خود کار دارند. حتی اگر قرار است در یک مهمانی آن را دست کنید، بهتر است حواستان به این موضوع ساده باشد.

بیشتر بخوانید : خرید انگشتر طلا 

دستبند چرم مردانه با پلاک طلا

یک دستبند چرم که پلاکی از طلا داشته باشد، گزینه مناسب و ایده‌الی برای خرید دستبند مردانه است. طلای استفاده شده در این دستبندها، طرح متفاوتی خواهد داشت و مانند زنجیرهای معمولی، صرفاً یک زیورآلات طلایی نیست. خلاقیت در طراحی مدل‌های مختلف این دستبند، باعث شده که زیبایی و شیک بودن را با هم داشته باشید.

به طور کلی، متداول ترین نوع دستبندهای مردانه تلفیق چرم و طلا است. این مدل از دستبندها بیشتر مناسب استایل اسپرت و استفاده روزمره هستند. امکان سفارشی سازی در ساخت این دستبندها نیز وجود دارد. چرا که انتخاب رنگ، مدل و جنس چرم همچنین طرح، عیار و وزن پلاک طلا امکان‌پذیر است.

دستبند بافت مردانه

طراحی دستبندهای بافت شبیه به دستبندهای چرم است و فقط به جای چرم از نوعی نخ بافت استفاده می‌شود. به این خاطر که در آن ها هم از مهره‌ها یا پلاک طلااستفاده می‌شود. طرفداران دستبندهای بافت، پسران و مردهای جوان و کم سن هستند. رنگ، مدل و نوع بافت این دستبندها قابل انتخاب است بنابراین می‌توان آنها را به صورت سفارشی ساخت.

دستبند مهره و طلای مردانه

سنگ‌ها و مهره‌ها عموماً خواص خاص خود را دارند. به همین دلیل بعضی از افراد برای استفاده از انرژی‌های آنها و جذب سلامتی روحی و جسمی دوست دارند از این نوع از دستبندها استفاده کنند. در واقع با خرید این دستبندها فرد با یک تیر دو نشان می‌زند و در کنار استفاده از طلا از خاصیت این نوع سنگ‌ها نیز بهره‌مند می‌شود.

منبع : https://www.azadi.gold/


رفرنس : https://www.azadi.gold/shop/


قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت