خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

آمادگی برای انجام عمل جراحی زیبایی بینی


 
قيمت 0ريال

آمادگی برای انجام عمل جراحی زیبایی بینی
آمادگی برای انجام عمل جراحی زیبایی بینی

اگر در جلسه مشاوره با جراح بینی، شما و جراح در خصوص انجام عمل جراحی به توافق رسیدید، باید مراحلی را طی کنید. در همان جلسه یا احتمالا در جلسات بعدی بطور کامل از آمادگی‌های قبل از عمل جراحی سر در خواهید آورد. مراحل قبل از عمل جراحی زیبایی بینی عبارتند از:

تاریخچه پزشکی شما

جراح بینی سوالات زیادی از شما می‌پرسد. اما مهم‌ترین سوالی که جراح بینی از شما خواهد پرسید هدف و انگیزه انجام رینوپلاستی است. او همچنین درباره موارد زیر از شما خواهد پرسی:

سابقه بیماری مربوط به بینی

سابقه انسداد بینی

سابقه عمل جراحی

مصرف دارو

حساسیت به غذا، دارو یا عامل خاصی در ارتباط با عمل جراحی

اگر دچار اختلال خونریزی دهنده نظیر هموفیلی هستید، ممکن است نامزد مورد نظر برای رینوپلاستی نباشد. و جراح از انجام عمل روی بینی شما خودداری کند. زیرا در عمل جراحی در صورتی که بیمار نرمال نباشد احتمال خونریزی زیاد است.

معاینه فیزیکی

جراح بینی یک معاینه فیزیکی کامل بر روی شما انجام خواهد داد، ممکن است تعدادی آزمایش برای شما درخواست کند. اما پایه ثابت همه عمل‌های جراحی زیبایی بینی آزمایش خون است. حتما باید این آزمایش گرفته شود. جراح بینی فرم کلی صورت شما را ارزیابی می‌کند. قسمت داخل بینی و خارج آن را معاینه می‌کند. معاینه بیمار مشخص می‌کند که چه تغییراتی باید روی بینی صورت بگیرد. و اینکه چگونه برخی از ویژگی‌های جسمی شما، مانند ضخامت پوست و یا قدرت غضروف بینی شما، ممکن است نتایج عمل را تحت تاثیر قرار دهد. معاینه فیزیکی نیز برای تعیین تاثیر رینوپلاستی بر تنفس شما ضروری است.

ممکن است چانه کوچکی داشته باشید. افرادی که چانه کوچکی دارند معمولا از فرم بینی خود شکایت می‌کنند. اما جراح بینی با بررسی دقیق ممکن است به شما بگوید شما نیازی به عمل جراحی زیبایی بینی ندارید و فقط باید یک عمل جراحی برای بزرگ کردن چانه انجام دهید. با درست شدن فرم چانه، بینی نیز طبیعی به نظر خواهد رسید و انجام عمل جراحی رینوپلاستی لزومی نخواهد داشت.

عکس‌برداری در عمل جراحی زیبایی بینی

یکی از کارهایی که حتما و حتما جراح بینی از شما می‌خواهد انجام دهید گرفتن عکس از صورتتان است. از زوایای مختلف باید عکس‌هایی گرفته شود که بینی و فرم کلی صورت را به وضوح و با کیفیت نشان دهد. جراح بیتی شما ممکن است به شما عکسهایی آماده نشان دهد و به شما بگوید که نتیجه احتمالی جراحی بینی شما چطور خواهد شد. دلیل اصلی گرفتن عکس ارزیابی و مقایسه قبل و بعد از عمل است. روز جراحی رینوپلاستی عکس‌ها در جایی جلو چشم جراح بینی قرار داده می‌شوند تا با دیدن عکس‌ها تغیرات لازم را با دقت روی بینی انجام دهد.

بیشتر بخوانید : هزینه عمل بینی

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت