خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

رژیم غذایی لاغری


 
قيمت 0ريال

رژیم غذایی لاغری
رژیم غذایی لاغری

تمام محصولات حیوانی را ترک کرده، چند چیز دیگر را به رژیم خود اضافه کنید تا سالم‌ تر و بهتر به نظر برسید. این همان برنامه‌ای است که در کتاب پرفروش انواع  رژیم لاغری ارائه شده است.

دامپزشکان صنعت مدل‌سازی/ نویسندگان روی فریمن و کیم بارنوین جزئیاتی در مورد میزان وزنی که از دست می‌ دهید یا مدت زمانی که برای این کار صرف می‌شود را ارائه نمی‌ دهند. آن‌ها به سادگی اشاره می‌ کنند که در صورت پذیرش سبک زندگی آن‌ها، شما لاغر خواهید شد.

آیا این رژیم مؤثر است؟

از برنامه‌ی آن‌ ها تبعیت کنید تا میزان کالری کمتری نسبت به مقداری که دیروز خورده‌اید را دریافت کنید. رژیم‌های بسیار کم‌ کالری منجر به کاهش وزن می‌شوند؛ اما آیا می‌توانید این نوع رژیم را رها نکرده و آیا این رژیم نیازهای تغذیه‌ ای‌ تان را برطرف سازد؟

تحقیقات نشان داده است که گیاه‌ خواران تمایل به داشتن شاخص توده‌ی بدنی (BMI) کمتر نسبت به گوشت‌ خواران هستند و حداقل یک مطالعه نشان داد افرادی که از یک رژیم گیاه‌ خواری تبعیت می‌کنند، به طور قابل توجهی نسبت به کسانی که از یک رژیم کم‌ چربی تبعیت می‌ کنند که محصولات حیوانی را در خود گنجانده است، وزن بیشتری از دست می‌ دهند.

چه چیزی می‌ توانید و چه چیزی نمی‌ توانید بخورید

شما باید مصرف گوشت، لبنیات، تخم‌ مرغ و ماهی را قطع کنید. همچنین باید از شکر، شیرین‌ کننده‌های مصنوعی و کربوهیدرات‌ های تصفیه شده اجتناب کنید.

مصرف کافئین و الکل نیز قویاً منع می‌شوند؛ اما یک فنجان قهوه مجاز است. همچنین از شما تقاضا می‌شود که مواد غذایی ارگانیک میل کنید.

شما باید بیشتر میوه، سبزی، حبوبات، خشکبار، دانه‌ها و غلات سبوس‌ دار میل کنید. هر میزانی که دوست دارید می‌ توانید از این اقلام میل کنید. هیچ شمارش کالری وجود ندارد. صبحانه‌ی ایدئال در این رژیم میوه است. نهار هم سالاد و/ یا سبزیجات است. شام چیزی سنگین‌ تر مانند یک پاته ی مرغ یا توفو سرخ شده است.

سطح تلاش: بالا

مگر اینکه شما در حال حاضر یک گیاه‌ خوار باشید، برای تغییرات اساسی در سبک زندگی خود آماده باشید. حتی نویسندگان نیز اذعان می‌کنند که انطباق با رژیم آن‌ها ممکن است به شما احساس محرومیت، خشم، غرق‌ شدگی و ناامیدی را به ویژه برای چند ماه اول القا کند.

محدودیت‌ها: شما باید با شیوه‌ی گوشت‌خواری خود خداحافظی کنید.

پخت‌ وپز و آشپزی: شما همچنین ممکن است نیاز به یافتن بک فروشگاه مواد غذایی جدید داشته باشید. فروشگاهی که به طور منظم از آن خرید می‌کنید ممکن است برخی اقلام توصیه‌ی شده خاص در این رژیم را در انبار خود نداشته باشد. غذا خوردن در بیرون از منزل ممکن است دشوار باشد. بسیاری از مواد غذایی که شما می‌خورید نیازمند برش زدن هستند (میوه‌ها و سالادهای گیاهی خام).

در جلسات حضوری: خیر

ورزش: این رژیم ۲۰ دقیقه حکاکی و قلم‌ زنی را برای ۵ روز در هفته برای هر ورزشی که شما انتخاب می‌کنید را توصیه می‌کند. همچنین DVD هایی درباره تناسب‌ اندام در این رژیم لاغری وجود دارد.

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت