خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

ارتودنسی بزرگسالان: ارتودنسی نامرئی


 
قيمت 0ريال

ارتودنسی بزرگسالان: ارتودنسی نامرئی
ارتودنسی بزرگسالان: ارتودنسی نامرئی

دلایل زیادی وجود دارد که بزرگسالان نیاز به ارتودنسی داشته باشند. ممکن است در زمان نوجوانی خود دسترسی به خدمات ارتودنسی نداشته اند. در برخی موارد نیز دندان ها در سنین بالاتر دچار در هم ریختگی می شوند. از دست رفتن دندان، رشد دندان عقل و فشار وارد آمدن به سایر دندان ها از دلایل در هم ریختن دندان ها در بزرگسالی است. با این حال، درمان ارتودنسی برای خیلی از افراد به خصوص بزرگسالان مطلوب نیست. امروزه با توجه به پیشرفت های تکنولوژی، گزینه های ارتودنسی بزرگسالان به سمتی رفته است که آنها نیز می توانند به داشتن لبخندی زیباتر تمایل داشته باشند.

بیشتر بخوانید : ارتودنسی کودکان

گزینه های ارتودنسی بزرگسالان: تطابق بیشتر با نیازهای زندگی

حدود یک پنجم بیماران ارتودنسی افراد بزرگسال را تشکیل می دهند و این تعداد همچنان به رشد است. با پیشرفت در درمان ارتودنسی، گزینه های متنوعی در دسترس است که با سبک زندگی بزرگسالان تطابق بیشتری دارند. بزرگسالان به دلیل حضور بیشتر در اجتماع، موقعیت شغلی یا تحصیلی علاقه ای به دیده شدن با براکت های فلزی ندارند. به همین دلیل ممکن است از مراجعه برای درمان خودداری کنند. در این مطلب شما را با چند روش در ارتودنسی آشنا می کنیم که به دلیل عدم استفاده از براکت های فلزی سنتی در آنها، برای اطرافیان زیاد مشخص نیستند و به همین دلیل می توانند برای بزرگسالان بیشتر مطلوب باشند.

بیشتر بدانید : ارتودنسی سریع

الاینرهای شفاف:

در بین گزینه های ارتودنسی بزرگسالان استفاده از الاینر شفاف یکی از محبوب ترین روش ها است. این روش برای کسانی مناسب است که دچار درهم ریختگی خفیف دندان هستند. مشکلات پیچیده ارتودنسی با استفاده از این روش قابل اصلاح نیست. ساخت الاینرهای شفاف به صورت سفارشی انجام می گیرد و در طی زمان نظم و قرارگیری دندان ها را اصلاح می کند.

منبع : https://www.orthodentist.ir/

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت