خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

ارتودنسی دندان لینگوال


 
قيمت 0ريال

ارتودنسی دندان لینگوال
ارتودنسی دندان لینگوال

ارتودنسی به عنوان یکی از بهترین‌ روش های زیبایی دندان به شمار می رود که می تواند اغلب ناهنجاری دندان های شما را برطرف سازد. توجه داشته باشید که ارتودنسی به انواع مختلفی دسته بندی می شود که هریک از آنها ویژگی های متفاوتی با یکدیگر خواهند داشت. ارتودنسی دندان لینگوال یکی از محبوب ترین روش های ارتودنسی به شمار می رود که دلیل این امر مخفی بودن آن است. لینگوال به دلیل اینکه در بخش پشتی دندان ها متصل می شود با عنوان براکت داخلی نیز شناخته می شود. در این نوع ارتودنسی ابتدا براکت ها بر روی دندان ها متصل شده و سپس سیم مخصوص این براکت ها را به یکدیگر متصل خواهد کرد. با تنظیم کردن سیم، فشار وارده بر دندان ها اعمال خواهد شد و این نوع روش ارتودنسی نیز نیاز به تنظیم خواهد داشت. نتیجه ای که این روش درمانی برای دندان ها خواهد داشت مناسب بوده و به همین دلیل بسیاری این روش ارتودنسی را به سایر مدل ها ترجیح می دهند.

چه کسانی از ارتودنسی لینگوال استفاده می کنند؟

استفاده از ارتودنسی لینگوال برای همگان امکان پذیر است و افراد در هر سنی می توانند از این روش درمانی برای مرتب سازی دندان های خود استفاده کنند. این روش به عنوان ارتودنسی نامرئی شناخته می شود و به همین دلیل هیچ گونه محدودیتی برای استفاده آن وجود ندارد. بزرگسالان بهترین کاندید برای ارتودنسی لینگوال هستند چرا که معمولا افراد بزرگسال در تلاش اند تا با روش هایی صاف سازی دندان هایشان را انجام دهند که قابل تشخیص نباشد. پس ارتودنسی دندان لینگوال می تواند کلیه مشکلات دندان را بدون مشخص شدن برطرف سازد. کودکان نیز امکان استفاده از این روش درمانی را دارند اما معمولا ارتودنسی های معمولی برای کودکان استفاده خواهد شد.

طول درمان با ارتودنسی لینگوال

مدت زمانی که برای درمان مشکلات دندانی مورد نیاز است فکر بسیاری را به خود مشغول کرده و قطعا هر فردی می خواهد بداند که این سیم و براکت های اذیت کننده را باید چه مدت تحمل کند! برای طول درمان ارتودنسی نمی توان زمان دقیقی در نظر گرفت چرا که عوامل متعددی بر مدت زمان درمان تاثیر خواهند گذشت. سن و سال از جمله اصلی ترین موارد تاثیرگذار بر مدت زمان درمان به شمار می رود. شدت مشکلات دندان نیز بیشترین تاثیر را بر مدت زمان درمان خواهد گذاشت. در حالت کلی ارتودنسی دندان لینگوال حدود ۱۸ تا ۳۶ ماه پس از انجام، مشکلات دندان ها را برطرف خواهد کرد.

هزینه ارتودنسی لینگوال

بی شک میزان هزینه های مورد نیاز برای ارتودنسی دندان لینگوال اصلی ترین موردی است که باید مورد توجه قرار گیرد. حتما شما نیز می توانید سختی کار لینگوال را متصور شوید چرا که برای قراردادن براکت ها در بخش پشتی دندان به ظرافت خاصی نیاز خواهد بود. همین دشواری در انجام ارتودنسی از جمله مواردی است که باعث افزایش میزان قیمت ارتودنسی شده است. انجام ارتودنسی لینگوال نیاز به تخصص خاصی دارد و از این رو نمی توانید یک دندانپزشک معمولی را برای انجام این ارتودنسی انتخاب کنید و به همین دلیل باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. در حالت کلی ارتودنسی لینگوال از جمله گرانترین های ارتودنسی است و به همین دلیل هر فردی توانایی انجام آن را نخواهد داشت. اگر بخواهیم قیمت ارتودنسی لینگوال را با ارتودنسی معمولی مقایسه کنیم، قیمت ارتودنسی لینگوال حدود ۱.۵ برابر بالاتر از ارتودنسی ثابت خواهد بود.

منبع : http://www.orthodoctor.ir/

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت