خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

چرا باید در طلا سرمایه‌گذاری کرد؟


 
قيمت 0ريال

چرا باید در طلا سرمایه‌گذاری کرد؟
چرا باید در طلا سرمایه‌گذاری کرد؟

دلیل شما برای سرمایه‌گذاری در طلا چیست؟ مسلما همه انسان‌ها برای اقدامات خود هدفی دارند و سرمایه‌گذاری نیز از قاعده مثتثنی نیست. اولین اصل سرمایه‌گذاری موفق، مشخص کردن هدف است و این‌که بدانید به دنبال چه نوع بازدهی در قبال آن هستید.

درنتیجه سه دلیل اصلی برای سرمایه‌گذاری در طلا را مرور می‌کنیم:

1- طلا به‌عنوان سرمایه‌گذاری امن

هنگامی‌که احتمال وقوع یک فاجعه اقتصادی وجود دارد، دلیل اصلی سرمایه‌گذاری افراد در طلا حفاظت از سرمایه خود است. با توجه به تحقیقات انجام‌شده، خرید طلا بهترین را برای حفظ سرمایه در مقابل سقوط بازار بورسی محسوب می‌شود. به همین علت، اگر پیش‌بینی‌ها و نشانه‌ها به شرایط بد بورس در آینده اشاره دارد، می‌توان مطمئن بود که بهترین سرمایه‌گذاری طلا است

بیشتر بخوانید :

خرید اینترنتی طلا

النگو طلا

2طلا برای پوشش ریسک (Gold as a Hedge)

این نوع سرمایه‌گذاری معمولا برای جبران ضرر درزمینهٔ دیگری (مانند ارز) انجام می‌شود. سرمایه‌گذاران بسیاری سعی می‌کنند تا ریسک خود را در برابر کاهش ارزش ارز‌هایی مانند دلار، توسط طلا پوشش دهند.

برای مثال وقتی ارزش دلار در برابر ریال در حال کاهش است، اکثریت سرمایه‌گذاران برای جبران ضرر خود به طلا روی می‌آورند.

3- طلا به‌عنوان سرمایه‌گذاری مستقیم

معمول‌ترین حالت سرمایه‌گذاری در طلا، سرمایه‌گذاری مستقیم است. در این حال افراد با توجه به افزایش قیمت طلا، سعی در رشد سرمایه خوددارند. یکی دیگر از انگیزه‌های سرمایه‌گذاری مستقیم، این نکته است که به دلیل محدودیتهای عرضه درنهایت قیمت طلا رشد شدیدی را تجربه خواهد کرد؛ بنابراین منبع خوبی برای سرمایه‌گذاری بلندمدت محسوب می‌شود.

منبع : طلا فروشی انلاین آزادی

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت