خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

آیا سرمایه‌گذاری بر روی طلا و سکه سودآور است؟


 
قيمت 0ريال

آیا سرمایه‌گذاری بر روی طلا و سکه سودآور است؟
آیا سرمایه‌گذاری بر روی طلا و سکه سودآور است؟

بازار طلا و سکه به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری مطمئن به‌حساب می‌آید؛ ولی در این چند ماه اخیر به دلیل التهاب‌های بازار و دلالان سکه و طلا باعث ایجاد فضای ناامن شده است.

با اینکه این بازار همیشه از ثبات خوبی برخوردار بوده ولی همیشه عواملی همچون دلالان و عوامل داخلی و خارجی باعث برهم ریختن این فضا می‌شوند.

کدام نوع سکه برای سرمایه‌گذاری بهتر است ؟

نوسان قیمت و حباب سکه بین ربع سکه، نیم سکه و سکه تمام با هم متفاوت است. مطابق تجربیات، خرید ربع یا نیم سکه ممکن است اندکی سود بیشتر برای شما به همراه داشته باشد.

مزایا و معایب سرمایه گذاری در «طلا و سکه

بر خلاف ارزهای خارجی که کاغذهایی ذاتا بی ارزش هستند، طلا و سکه ذاتا ارزشمند است. هرچند ممکن است به دلیل کاهش یا افزایش تقاضا، نرخ تبدیل طلا به واحدهای پولی نوسان‌هایی داشته باشد، ولی احتمال سقوط چشمگیر قیمت طلا وجود ندارد.

در کنار خرید طلا فلزات ارزشمند دیگری مثل نقره، پلاتین و پالادیوم نیز وجود دارند که اگر بتوانید بازار آینده این فلزات را به خوبی ارزیابی کنید، حتی ممکن است سودهای به مراتب بیشتری از طلا نصیب شما شود.

خرید سکه و طلا در مقادیر بسیار کوچک مشکل است و برای سرمایه‌گذاری در این زمینه می‌بایست حداقل موجودی شما به حدی برسد تا بتوانید مقدار قابل قبولی طلا خریداری کنید.

سرمایه‌گذاری در بازار سکه و طلا و پایان سخن

به‌طورکلی می‌توان گفت که سرمایه‌گذاری در بازار سکه و طلا یکی از پرسودترین و مطمئن‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها در دنیای اقتصاد بدانیم. به‌هرحال طلا ارزشی ذاتی دارد که سالیان سال پابرجا بوده است. از طرف دیگر طلا عنصری است که امروز در دنیای اقتصاد خود به‌عنوان یک شاخص محسوب می‌شود. پس عملاً یک نوع جزیره امن در دنیای اقتصادی محسوب می‌شود.

منبع : https://www.asby.ir/


قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت