خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

اندازه گیری سایز انگشتر و دستبند آسان و دقیق در خانه


 
قيمت 0ريال

اندازه گیری سایز انگشتر و دستبند آسان و دقیق در خانه
اندازه گیری سایز انگشتر و دستبند آسان و دقیق در خانه

اگرچه مراجعه حضوری به طلا فروشی و خرید طلا در محل مشکل بزرگ یا کوچک بودن انگشتر، دستبد و النگو را در پی ندارد اما این مسائل در خرید اینترنتی طلا هم قابل حل است. در این مقاله، روش های اندازه گیری سایز انگشتر و دستبند به طور مفصل ولی آسان توضیح داده شده است تا در هنگام خرید اینترنتی دیگر هیچ گونه نگرانی نداشته باشید.

روش های اندازه گیری سایز انگشتر و دستبند

چنانچه انگشتر، حلقه، دستبند، النگو و یا هر زیورآلات دیگری که می خرید برایتان کوچک یا بزرگ باشد، لذت خرید آن کمتر خواهد شد. به علاوه، بزرگ و کوچک کردن انگشتر و دستبند های بنگل امکان پذیر است اما در بیشتر موارد طرح روی اکسسوری خدشه دار می شود. پس در تعیین سایز انگشتر و دستبند خود باید دقت زیادی خرج کنید سایز زیورآلات را با ابزارهای ساده و روش های مختلفی می توان در خانه اندازه گرفت که ساده ترین آنها را در ادامه می خوانید.

بهترین زمان برای اندازه گیری سایز انگشتر

قبل از خرید آنلاین انگشتر طلا بهتر است بدانید که سایز انگشت شما همواره ثابت نیست و امکان ذخیره چربی در انگشتان مانند بقیه مناطق بدن وجود دارد.  برخی عوامل دیگر هم در تغییر سایز انگشت دخیل اند که بعضی از آن ها را در زیر می خوانید.

  • بارداری
  • مصرف قرص های استروئیدی
  • کاهش یا افزایش وزن
  • دما: بدن و انگشت در هوای سرد منقبض شده و حجم آن کاهش می یابد. در نتیجه، دور انگشت هم کوچک تر خواهد شد.
  • رطوبت: رطوبت بالا در هوا باعث ورم انگشتان و بزرگ تر شدن سایز آنها می شود.
  • رژیم غذایی: خوردن زیاد نمک و بعضی از سایر مواد غذایی منجر به حبس مایعات بدن و تورم می شوند.

اندازه گیری سایز دستبند با نخ

مانند روشی که برای اندازه گیری سایز انگشتر توضیح داده شد، برای اندازه گیری سایز دستبند هم می توانید نخ، روبان یا متر خیاطی را دور مچ دست خود بپیچید. این عمل را دقیقا در قسمتی از مچ انجام دهید که دستبند قرار می‌گیرد. نقطه ای که دو سر نخ یا روبان به هم می رسند را با ماژیک علامت بزنید. نخ را کاملا صاف کنید و طول آن را اندازه بگیرید (اگر از متر خیاطی کمک می گیرید دیگر نیازی به این مرحله نیست و وقتی متر دور مچ پیچیده شده اندازه محیط مچ خود را متوجه خواهید شد).

تعیین سایز النگو و بنگل

روش اندازه گیری سایز النگو و بنگل کمی متفاوت از روش اندازه گیری سایز دستبند است. برای این کار، دست خود را در حالتی قرار دهید که انگار می خواهید النگو را به دست کنید: سه انگشت وسط کنارهم و دو انگشت کناری در پشت آنها قرار بگیرند. متر خیاطی یا نخ را به دور عریض ترین قسمت دست بپیچید و عدد حاصل را به اضافه 5 میلی متر کنید تا پوشیدن النگو برایتان راحت باشد. عدد نهایی به عنوان قطر النگو در جدول 2 نشان داده شده است.

سایز النگو را هم می توان با یک النگوی دیگر به دست آورد. قطر داخلی النگویی که مناسب مچ تان است را با خط کش اندازه بگیرید و سایز مربوط به آن را از ستون قطر داخلی پیدا کنید.

اندازه گیری سایز انگشتر و دستبند به همین راحتی در خانه امکان پذیر است. با کمی دقت و با استفاده از روش های توضیح داده شده در این مقاله می توانید خرید آنلاین دستبند و انگشتر را بدون دردسر انجام دهید. چنانچه در اندازه گیری سایز زیورآلات به مشکل برخوردید، با طلای آزادی تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان مشکل مرتفع شود

بیشتر بخوانید : اندازه گیری سایز انگشتر

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت