خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

اندازه گیری سایز دستبند با نخ


 
قيمت 0ريال

اندازه گیری سایز دستبند با نخ
اندازه گیری سایز دستبند با نخ

مانند روشی که برای اندازه گیری سایز انگشتر توضیح داده شد، برای اندازه گیری سایز دستبند هم می توانید نخ، روبان یا متر خیاطی را دور مچ دست خود بپیچید. این عمل را دقیقا در قسمتی از مچ انجام دهید که دستبند قرار می‌گیرد. نقطه ای که دو سر نخ یا روبان به هم می رسند را با ماژیک علامت بزنید. نخ را کاملا صاف کنید و طول آن را اندازه بگیرید (اگر از متر خیاطی کمک می گیرید دیگر نیازی به این مرحله نیست و وقتی متر دور مچ پیچیده شده اندازه محیط مچ خود را متوجه خواهید شد).

برعکس انگشتر، اندازه به دست آمده دقیقا سایز دستبند شما نیست. برای تعیین سایز دستبند بر اساس سلیقه و علاقه خود به یکی از سه روش زیر عمل کنید.

سایز جذب دستبند: نیم سانتی ‌متر یا یک سانتی ‌متر به عدد به دست آمده اضافه کنید.

سایز راحت دستبند: حداقل ۲ و حداکثر ۲٫۵ سانتی ‌متر به عدد به دست آمده اضافه نمایید.

سایز آزاد دستبند: ۳ سانتی ‌متر به عدد به دست آمده اضافه کنید.

در نهایت، عدد به دست آمده را در جدول 2 بگردید و سایز متناسب با آن را پیدا کنید.

تعیین سایز دستبند با استفاده از یک دستبند دیگر

دستبندی که متناسب با اندازه مچ تان است را به طور کامل باز کنید. سپس از قسمت قفل دستبند طلا تا انتهای آن را به وسیله متر یا خط کش اندازه بگیرید. توجه داشته باشید این اندازه‌گیری باید به صورت دقیق انجام شود. سایز دستبند شما  همان عددی است که در جدول 2 در مقابل طول دستبند قبلی نوشته شده.

تعیین سایز النگو و بنگل

روش اندازه گیری سایز النگو و بنگل کمی متفاوت از روش اندازه گیری سایز دستبند است. برای این کار، دست خود را در حالتی قرار دهید که انگار می خواهید النگو را به دست کنید: سه انگشت وسط کنارهم و دو انگشت کناری در پشت آنها قرار بگیرند. متر خیاطی یا نخ را به دور عریض ترین قسمت دست بپیچید و عدد حاصل را به اضافه 5 میلی متر کنید تا پوشیدن النگو برایتان راحت باشد. عدد نهایی به عنوان قطر النگو در جدول 2 نشان داده شده است.

سایز النگو را هم می توان با یک النگوی دیگر به دست آورد. قطر داخلی النگویی که مناسب مچ تان است را با خط کش اندازه بگیرید و سایز مربوط به آن را از ستون قطر داخلی پیدا کنید.

اندازه گیری سایز دستبند برای کودکان

استفاده از روش های بالا برای اندازه گیری سایز دستبند بچه گانه نتیجه دقیق تری را به دست می دهد. اما در جدول 3 سایز دستبند کودکان بر اساس سن آنها (از 6 ماه تا 13 سال) و به صورتی تقریبی تهیه شده است.

جدول 3: تعیین سایز دستبند بچه گانه بر اساس سن

سن کودک                سایز دستبند (سانتی متر)

شش ماه    10

6 تا 12 ماه              11.5

12 تا 24 ماه            13

2 تا 5 سال               14

6 تا 8 سال               15

9 تا 13 سال         16.5

بیشتر بخوانید :

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت