خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

مزایای ونیر کامپوزیت


 
قيمت 0ريال

مزایای ونیر کامپوزیت
مزایای ونیر کامپوزیت

حال که از قیمت ونیر کامپوزیت آگاهی پیدا کردید ، بهتر است به بررسی مزایای آن ها نیز بپردازید. با مقایسه مزایا و معایب هر روش می توانید انتخاب کنید که کدام روش برای شما بهتر است.

قیمت ونیر کامپوزیت

ونیر کامپوزیت‌ها دارای مزایای متعددی نسبت به لمینت هستند که مهم‌ترین آنها هزینه است. به طور متوسط، لمینت‌ها دو برابر گران‌تر از کامپوزیت‌ها هستند، که این موضوع برای برخی از افراد بسیار مهم است، زیرا اکثر درمان‌های زیبایی تحت پوشش بیمه نیستند، و این یعنی شما هزینه درمان را خودتان باید پرداخت می‌کنید.

درمان همان روز

تمام فرایند اجرای ونیر کامپوزیت می‌تواند در یک جلسه تکمیل شود. دندانپزشک دندان‌های شخص را برای قرار دادن کامپوزیت آماده می‌کند و سپس روکش‌ها را مستقیماً در روی دندان‌های فرد شکل می‌دهد. سپس مواد کامپوزیت با استفاده از نور فرابنفش سفت می‌شود و در نهایت روکش‌ها پولیش می‌شوند.روش لمینت دندان  بیشتر طول می‌کشد، زیرا روکش‌ها باید در آزمایشگاه دندانپزشکی آماده شده و قبل از ملاقات بعدی به دندانپزشک تحویل داده شوند. دندان‌های شخص نیز قبل از نصب روکش نیاز به آماده سازی بیشتری دارند.

برگشت پذیری

بدون شک بزرگ‌ترین مزیت روکش کامپوزیت نسبت به پرسلن یا همان لمینت برگشت پذیری آن است. در فرایند لمینت گذاری برای تناسب روکش با دندان‌ها، نیاز به تغییر شکل دندان‌های طبیعی وجود دارد. وقتی صحبت از کامپوزیت‌ها می‌شود، حداقل آماده سازی روی دندان‌های طبیعی لازم است، و این یعنی که دندان‌های فرد به طور دائمی در حدی تغییر نمی‌کنند که مواد کامپوزیت را نتوان حذف و در صورت نیاز جایگزین کرد.

بیشتر بخوانید : قیمت لمینت دندان

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت