خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

نماد قلب در جواهرات


 
قيمت 0ريال

نماد قلب در جواهرات
نماد قلب در جواهرات

نماد قلب همیشه در طراحی جواهرات استفاده می‌شود و هیچ گاه رنگ کهنگی به خود نمی‌گیرد. بسیاری از طراحان جواهر با استفاده از شکل ساده قلب، طرح‌های خلاقانه و شگفت‌انگیزی را می‌سازند. طلا و جواهرات طرح قلب اصولاً جزو بهترین هدایا برای نشان دادن علاقه خود به یک نفر است. به این دلیل که طرح قلب یک تصویر سمبلیک است که احساسات عمیق و عاشقانه را نشان می‌دهد.

از جمله طرح‌های محبوب برای طلا و جواهرات طرح قلب می‌توان به طرح طلا دوقلب اشاره کرد. برخی از مردم اعتقاد دارند که این طرح به این معنا است که عشق هرگز تمام نمی‌شود و این چرخه تا ابد ادامه دارد.

سمبل قلب در طلا و جواهرات نشان‌دهنده‌ی اتحاد و کنار هم بودن دو نفر تا پایان عمر است. برای والدین هم این هدیه نمادی از عشق کامل و احساسات عمیق نسبت به فرزندشان است.

یکی دیگر از طرح‌های پرطرفدار برای طلا و جواهرات با طرح قلب استفاده از طرح بی‌نهایت قلب است. طلاوجواهرات با طرح بی‌نهایت قلب به دلیل معنایی که دارد اغلب برای هدایای نامزدی، عروسی و سالگرد عروسی انتخاب می‌شوند.

کلام آخر

طرح قلب در همه جای جهان نماد عشق و احساس است چون تمام باورها، احساسات و عواطف ما در قلب‌مان جمع شده. بر همین اساس است که ما در فروشگاه آنلاین گالری پرسته، طرح‌های بسیار متنوع و جذاب از طلا با نماد قلب را عرضه می‌کنیم. این محصولات زیبا از جنس طلای ۱۸ عیار هستند و برای نشان دادن عشق و علاقه و برای هدیه دادن به فرد موردعلاقه‌تان، بهترین گزینه هستند.

بیشتر بخوانید :

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت