خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

آشنایی مدل‌های گوشواره طلا ارزان قیمت


 
قيمت 0ريال

آشنایی مدل‌های گوشواره طلا ارزان قیمت
آشنایی مدل‌های گوشواره طلا ارزان قیمت

اگر برای خرید گوشواره طلای ارزان قیمت و مناسب بودن این گزینه‌ی کاربردی قانع شدید؛ وقت آن رسیده از پرفروش‌ترین و ارزان‌ترین مدل‌های گوشواره طلا برای‌تان صحبت کنم:

گوشواره میخی زنانه طلا

گوشواره‌های میخی یکی از پرطرفدارترین مدل‌هایی است که بین خانم‌ها بسیار مورد قبول است. مدلی که هم می‌توان برای استفاده‌ی روزمره و همیشگی پوشید و هم در مهمانی‌ها و دورهمی‌های خودمانی و صمیمی، انتخاب خوبی برای تکمیل سبک و استایل شخصی است. این گوشواره‌ها برای هر فرم صورتی کاربرد دارند. طرح‌های پروانه، برگ، بته و قلب از جمله طرح‌های مینیمالی هستند که حس‌وحالی رها و آزاد دارند. اگر هم به دنبال طرحی چشم‌گیرتر هستید می‌توانید مدل قلب و مروارید را انتخاب کنید. این مدل دارای طراحی برجسته است و دو مروارید سفید رنگ نیز در مرکز قلب‌های خود دارد که آن‌را چشم‌گیرتر کرده است به همین دلیل یکی از طرح‌های جذاب گوشواره طلا میخی ارزان است.

گوشواره زنانه زنجیری طلا

گوشواره طلا ارزان دیگری که با طرح‌های مختلف و شیک می‌توانم پیشنهاد کنم گوشواره زنانه زنجیری است. گوشواره‌های آویز به‌طور کلی برای کسانی که صورت‌های گرد و مربعی شکل دارند یک انتخاب خوب است که می‌تواند تناسب را در چهره ایجاد کند. این گوشواره‌های آویز ارزان قیمت برای یک موقعیت نیمه رسمی یا مهمانی خاصی که دوست دارید سبکی متفاوت اما در عین حال ظاهری ساده و صمیمی داشته باشید مناسب است. طرح‌های گل و آویز، گوی و پولک و سنگ یا مروارید جزء مدل‌های این گوشواره است.

بیشتر بخوانید : خرید اینترنتی طلا

گوشواره زنانه حلقه‌ای طلا

کسانی که انتخاب و سلیقه‌ی آنها به سمت طرح‌های ساده‌تر و هندسی‌تر می‌رود، گوشواره‌های حلقه‌ای را از بین مدل‌های متنوع بازار بیشتر دوست دارند! من به شخصه گوشواره‌های حلقه‌ای را از آن دسته مدل‌هایی می‌بینم که حداقل یک یا دو طرح مختلف آن باید در کمد و استایل شخصی هر فرد وجود داشته باشد. افرادی که فرم صورت آنها گرد است بهتر است از گوشواره‌های دایره‌ای بزرگ دوری کنند اما باز هم طرح‌های حلقه‌ای دیگری وجود دارد که برای فرم صورت این افراد مناسب است. به‌طور مثال اگر مثل من فرم صورت‌تان گرد و دایره‌ای شکل است از گوشواره‌های حلقه‌ای بیضی شکل یا مربعی شکل استفاده کنید که تناسب را در تصویر بصری فرم صورت ایجاد می‌کند. همچنین بعضی از این مدل‌ها به‌خاطر سادگی که دارند می‌تواند به چشم یک سرمایه‌گذاری با اجرت کم باشد و در زمان فروش نگران کم شدن درصد بالایی از قیمت آن نباشید.

بیشتر بخوانید : خرید طلا

گوشواره زنانه فانتزی طلا

گوشواره زنانه فانتزی طلا هم مورد دیگری است که قصد دارم برای انتخاب در بین طرح‌های متنوع گوشواره ارزان قیمت از آنها با شما صحبت کنم. طرح‌های فانتزی و اسپرت معمولا یک انتخاب راحت برای استفاده‌ی روزانه یا موقعیت‌های صمیمی و دورهمی‌های ساده است. تنوع طرح‌ها و رنگ‌هایی که در این مدل وجود دارد می‌تواند برای انتخاب رنگ و طرح لباس راهنمای خوبی باشد. گوشواره‌های فانتزی نسبت به انوع مدل دیگری که معرفی کردم از تنوع بالاتری برخوردار اند و برای هر سلیقه‌ای می‌توان مدل مناسب را پیدا کرد.

منبع : طلافروشی اینترنتی آزادی

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت