خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

هزینه تقریبی ایمپلنت


 
قيمت 0ريال

هزینه تقریبی ایمپلنت
هزینه تقریبی ایمپلنت

شکی نیست که ایمپلنت های دندانی موثرترین روش برای جایگزین کردن یک یا چند دندان از دست رفته هستند. به طور طبیعی افرادی که روش کاشت دندان را انتخاب می کنند؛ به دنبال بهترین روش از لحاظ کیفیت و قیمت می گردند. بنابراین محاسبه هزینه تقریبی ایمپلنت در انتخاب آن ها تاثیر گذار است. کاشت ایمپلنت یک سرمایه گذاری بلند مدت است که سلامتی دهان و دندان بیمار را حداقل به مدت ۱۵ تا ۲۰ سال تضمین می کند. برای محاسبه هزینه تقریبی ایمپلنت دندان باید عوامل موثر بر روی آن را بررسی و ارزیابی کرد.

هزینه تقریبی ایمپلنت چگونه محاسبه می شود؟

هزینه تقریبی ایمپلنت دندان براساس فاکتورهای زیر تعیین می شود:

تعداد دندانهایی که نیاز به ایمپلنت دارد

تعداد دندانهایی که باید با ایمپلنت دندان جایگزین شود؛ فاکتور مهمی در محاسبه هزینه تقریبی ایمپلنت دندان است. روش های متفاوتی برای کاشت دندان وجود دارد که روی قیمت ایمپلنت تاثیر می گذارد:

ایمپلنت دندان تک (فقط یک دندان نیاز به ایمپلنت دارد.)

بریج برپایه ایمپلنت (دو یا حداکثر سه دندان روی یک پایه ایمپلنت درکنار هم قرار می گیرند.)

ایمپلنت All On 4 (کل دندان های فک بالا و پایین روی ۴ پایه ایمپلنت سوار می شود.)

ایمپلنت اوردنچر (کل دندانهای یک فک روی ۶ تا ۸ پایه ایمپلنت سوار می شود.)

هرچه تعداد ایمپلنت های کاشته شده در فک بیشتر باشد؛ هزینه تقریبی ایمپلنت نیز افزایش می یابد.

نوع ایمپلنت دندان

ایمپلنت های دندانی انواع متفاوتی دارند. معمولا با مشورت دندانپزشک و با توجه به بودجه شما، بهترین نوع ایمپلنت انتخاب می شود. جنس ایمپلنت، برند سازنده و نحوه طراحی و ساخت ایمپلنت، سایز و محل کاشت آن، روی محاسبه هزینه تقریبی ایمپلنت موثرند. به عنوان مثال هزینه مینی ایمپلنت کمتر از ایمپلنت استاندارد است اما همه بیماران کاندید مناسبی برای کاشت مینی ایمپلنت نیستند. علاوه بر این، قیمت اباتمنت که پس از جوش خوردن استخوان فک به پایه ایمپلنت روی آن قرار می گیرد نیز بسته به نوع، جنس و اندازه آن متغیر است.

نحوه کاشت ایمپلنت دندان

با پیشرفت تکنولوژی، روش کاشت ایمپلنت دندان تغییرات بسیار زیادی کرده است. در حال حاضر ۳ روش مختلف برای کاشت دندان وجود دارد که دندانپزشک با بررسی شرایط بیمار تصمیم می‌گیرد؛ کدام روش برای او مناسب تر است

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت