خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

4 نکته مهم که باید برای پوشیدن و خرید سینه ریز طلا رعایت کنید


 
قيمت 0ريال

4 نکته مهم که باید برای پوشیدن و خرید سینه ریز طلا رعایت کنید
4 نکته مهم که باید برای پوشیدن و خرید سینه ریز طلا رعایت کنید

1 لباس‌های خود را در نظر بگیرید

یکی از مهم‌ترین چیزهایی که راهنمای شما برای پوشیدن و استفاده کرد از زیورآلاتی مثل سینه‌ریز و گردنبند طلا می‌شود، لباس است. لباس مهمانی خود را بپوشید و برای رنگ و لعاب دادن بیشتر به لباس و ظاهر خود از یک گردنبند با جزئیات بیشتر و طراحی جسورانه‌تر استفاده کنید. سخت شد؟ نه نگران نباشید؛ همه جزئیات را با شما در میان خواهم گذاشت.

گردنبندها یکی از مهم‌ترین اکسسوری‌هایی هستند که می‌تواند جذابیت لباس شما را بیشتر کنند اما همه چیز می‌تواند زیر سایه طرح، مدل و جنس لباس تغییر کند. لباس‌‌های شب از آن دسته مواردی است که دست شما را در انتخاب سینه ریز طلا بازتر می‌گذارد. سینه‌ریزها و گردنبندهای سنگین برای لباس‌های ساده انتخاب خوبی است. درواقع سادگی ظاهر لباس را با سینه‌ریز جبران می‌کنید و سنگینی سینه‌ریز را با لباس خنثی. گردنبندهای بیضی چند ردیفی برای استایل‌‌های شیک و رسمی مناسب است. لباس‌های کژوال یا راحت‌تر هم ترکیب خوبی با گردنبندهای چندلایه می‌سازند.

2. معجزه رنگ و ترکیب از قلم نیفتد

سینه‌ریزهای تک‌رنگ خود را با لباس‌های رنگارنگ امتحان کنید! قرار است برای یک‌بار همه که شده سبکی جسورانه‌تر و متفاوت‌تر داشته باشیم، پس از انتخاب لباس با رنگ‌های مختلف نترسید. سینه‌ریزهای تک‌رنگ برای لباس‌های رنگارنگ گزینه مناسبی است. انگار که تمام مهره‌های بازی را سر جای خود چیده باشید تا همه چیز برای یک درخشش چشم‌نواز و خاص آماده باشد.

بیشتر بخوانید:

3. سینه ریز طلا را با یک لباس ساده بپوشید

لباس‌هایی که روزانه استفاده می‌کنیم معمولاً آن‌قدر پرزرق‌وبرق و خاص نیستند که توجه زیادی به خود جلب کند اما من یک فوت کوزه‌گری برایتان دارم! اگر می‌خواهید ظاهری متفاوت و جذاب داشته باشید، سینه ریز گردنبند طلا را به همین لباس‌های ساده و روزانه خود اضافه کنید تا معجزه زیبایی آن را ببینید. همه چیز درخشان‌‌تر از حد تصورتان می‌شود، حتی همان لباس ساده و روزانه همیشگی. به دلیل چشم‌گیر بودن و بولد بودن اکثر مدل های سیه ریز، بهتر است که لباس مورد استفاده همراه آن ساده باشد تا از شلوغ شدن بیش از حد استایل شما جلوگیری کند.

4. گردنبندهای خود را مناسب زمان و مکان بپوشید

برخی مدل‌های گردنبند هستند که در یک مهمانی شیک و بی‌نظیر به نظر می‌رسند اما برای استفاده در یک محیط اداری و رسمی گزینه خوبی نیست. این هوشمندی شما را می‌رساند که بدانید هر لباس، زیورآلات و گردنبندی را مناسب موقعیت خود بپوشید. حتی اگر قصد پوشیدن سینه‌ریز و گردنبند طلا در محل کار را دارید، سراغ آنهایی بروید که خیلی سنگین و پرکار نباشند. استایل و ظاهر شما در محل کار می‌تواند الهام گرفته از رنگ‌‌‌های سبک و روشن باشد اما جواهرات بزرگ و رنگارنگ را برای مهمانی‌ها و مراسم‌هایی نگه‌دارید که قرار است دعوت شوید.

منبع : طلافروشی اینترنتی

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت