خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

چگونه حلقه ازدواج مناسب خود را پیدا کنیم؟


 
قيمت 0ريال

چگونه حلقه ازدواج مناسب خود را پیدا کنیم؟
چگونه حلقه ازدواج مناسب خود را پیدا کنیم؟

پیداکردن حلقه مناسب آن‌قدرها کار سختی نیست اگر بدانید چه چیزهایی برای شما اهمیت دارید و می‌خواهید حلقه ازدواجتان چه ویژگی‌هایی داشته باشد. در واقع این انتخاب برای وقت‌هایی که می‌دانید چه چیزهایی برای شما اولویت دارد، از همیشه سخت‌تر می‌شود. نگران نباشید، همان‌طور که وعده دادم، این راهنما از تریص قرار است همه سؤال‌ها و سردرگمی‌های شما را حل کند. برای رسیدن به حلقه ازدواج مناسب، از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باید به آنها توجه داشت حرف بزنیم:

جنس حلقه ازدواج

حلقه‌های ازدواجی که در بازار طلا می‌بینید بیشتر آنها از دو فلز طلا زرد و تیتانیوم ساخته می‌شوند اما همه حلقه‌ها محدود به این دو نوع نیستند. درواقع اینکه بخواهید از چه جنس حلقه ازدواجی استفاده کنید بیشتر از هر چیزی به سلیقه و بودجه شما بستگی دارد. برای اینکه کار انتخاب را راحت‌تر کنیم از چند جنس فلز حلقه ازدواج نام ببریم:

پلاتین: پلاتین فلزی زیبا و درخشان است و دوام و طول عمر بالایی دارد، زنگ نمی‌زند و جزئیات و کنده‌کاری در آن بهتر و زیباتر انجام می‌شوند.

استرلینگ یا نقره: حلقه‌های نقره از ارزان‌ترین فلزاتی هستند که برای حلقه استفاده می‌شوند، مثل طلا نرم است و ماندگاری کمتری نسبت به سایر فلزات دارد.

پالادیم: حلقه‌‌های پالادیمی مشابه پلاتین هستند، ماندگاری و شفافیت خوبی دارند و مقاومت آنها بالاست. نسبت به پلاتین هم ارزان‌تر است.

تیتانیوم: فلز تیتانیوم بسیار سبک است و یکی از جنس‌هایی است که برای حلقه ازدواج داماد استفاده زیادی دارد.

تنگستن: حلقه‌‌های ازدواج تنگستنی ضد خش، ضدزنگ و براق هستند. رنگ خاکستری تیره‌ای دارند و در درازمدت درخشندگی خود را از دست نمی‌دهند.

طلا (سفید یا طلا زرد): حلقه ازدواج طلا هم که بیشتر از مدل‌های قبلی که گفتیم معرف حضور است! معمولاً حلقه‌‌های طلا استقبال و تقاضای بیشتری در بازار دارند و در رنگ‌های زرد، سفید یا طلای رز گلد ساخته می‌شوند.

بیشتر بخوانید : خرید اینترتی طلا

 

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت