خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

بلیچینگ در مطب چیه و چطور انجام میشه؟


 
قيمت 0ريال

بلیچینگ در مطب چیه و چطور انجام میشه؟
بلیچینگ در مطب چیه و چطور انجام میشه؟

بلیچینگ دندان در مطب دندانپزشک این شکلیه که از مواد سفید کنده با غلظت بالا در شرایط ایمن برای سفید کردن دندان ها استفاده میشه. ماده ای که این وسط به عنوان عامل سفید کننده عمل میکنه هیدرژن پراکسید هستش. غلظت این ماده طی فرآیند بلیچ در مطب زیاده و بسته به وضعیت دندان شخص میتونه بین 25 تا 40 درصد متغییر باشه.

بیشتر بخوانید : لمینت دندان

بلیچ دندان در مطب شامل چه مراحلیه؟

قرار نیست همه دندونپزشکا به یه شکل بلیچینگ انجام بدن اما یه سری مراحل مشترک دارن که اینا هستن:

مشخص کردن علت تغییر رنگ دندان ها

خیلی مهمه که بدونیم علت تغییر رنگ دندان ها چیه و چه ماهیتی داره تا دندونپزشک بتونه بهتر و موثر تر فرآیند بلیچ رو انجام بده.

تعیین میزان سفید کندگی دندان ها

اینم خیلی مهمه و حتما قبل از شروع بلیچینگ باید مشخص بشه شخص میخواد چقدر دندوناش سفید بشه. برای اینکار از یه سری سایه رنگ دندونا آماده استفاده میشه.

ایمن کردن دهان

با این میزان غلظت از هیدروژن پراکسید در بلیچینگ دندان امکان آسیب رسیدن به لثه ها و بافت های داخل دهان زیاده اما چون در مطب و توسط دندانپزشک انجام میشه هیچ خطری نداره. خوبیش اینه که لثه ها و بافت های داخل دهان به جز دندونا با یه وسیله ای به نام اپال‌دم محافظت و ایزوله میشن.

اعمال ژل سفید کننده

بعد از اینکه همه چی ایمن شد، دندانپزشک، ژل سفید کننده رو به سطح دندون ها اعمال می کنه. اعمال این ماده به دندان خود به خود نمیتونه باعث سفید شدن دندان ها بشه چون ماده سفید کننده هنوز فعال نیست و کاری انجام نمیده.

فعال کردن سفید کننده

دندونپزشک با کمک نور یا گرما میاد و عامل سفید کننده رو فعال میکنه تا کم کم روند سفید شدن دندونا شروع بشه.

برای فعال کردن ماده سفید کننده دندان از دستگاه هایی مثل لایت کیور یا لیزر دیود استفاده میش. اینا ایمن هستن و خطری برای دندان شما ندارن.

بیشتر بخوانید : هزینه بلیچینگ دندان

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت