خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

میزان کاهش وزن بعد از اسلیو معده به طور میانگین چقدر است؟


 
قيمت 0ريال

میزان کاهش وزن بعد از اسلیو معده به طور میانگین چقدر است؟
میزان کاهش وزن بعد از اسلیو معده به طور میانگین چقدر است؟

اسیلو معده قادر است به طور معمول حدود ۲۵ تا ۳۵ درصد کل وزن شما را کاهش دهد و یا ۵۰ تا ۷۵ درصد میزان اضافه وزن شما را به کلی از میان بر میدارد و شما را در محدوده سالم MBI قرار میدهد. ممکن است برخی دیگر بیش از ۸۰ درصد اضافه وزن خود را با این روش از دست دهند و حتی ممکن است برخی کمتر از ۷۰ درصد وزن کم کنند.

بلافاصله شروع به کاهش وزن می کنید

یکی از دلایلی که افراد را تشویق میکند که برای لاغری و درمان چاقی رو به عمل جراحی اسلیو معده بیاورند آغاز سریع کاهش وزن است. شما بلافاصله بعد از عمل شروع به کاهش وزن میکنید زیرا رژیم غذایی و دوره نقاهت شما طوری است که کمترین تمایلی به خوردن غذا دارید و این به کاهش وزن بعد از اسلیو معده کمک زیادی میکند.

نوع رژیم غذایی پس از عمل اسلیو به کاهش وزن بیشتر می انجامد

بعد از عمل شما تا مدتی مایعات شفاف میل میکنید و بعد از اینکه کمی معده ترمیم شد شما کم کم شروع به مصرف غذاهای پوره ای خواهید کرد. حدود ۴ هفته بعد از عمل جراحی اسلیو معده شما میتوانید غذاهای نرم را وارد رژیم غذایی خود کنید و بعد از ۶ هفته نیز شما میتوانید کم کم غذاهای جامد بخورید و تقریبا به زندگیی عادی بازگردید.  

عمل اسلیو معده به شما این امکان را می دهد که تقریباً هر نوع یا بافت غذایی بخورید. و بدیهی است که در رژیم غذایی آن شما باید از مصرف غذاهایی که ارزش غذایی ندارند، غذاهایی با کالری کاذب و نوشیدنی های قندی خودداری کنید. بسیاری از جراحان لاغری توصیه می کنند که در شبانه روز پنج وعده غذایی سالم میل کنید بدون اینکه میان وعده  داشته باشید. همه این دستورالعمل های ساده باعث میشود که میزان کاهش وزن شما بعد از اسلیو بالا باشد.

بیشترین کاهش وزن در شش ماه اول بعد از عمل است

انتظار میرود که بیشترین میزان کاهش وزن بعد از عمل اسلیو طی ۶ ماه اول رخ دهد. به عبارتی شما میتوانید تا ۵۰ درصد از اضافه وزن خود را طی این مدت از دست دهید. تا این ۶ ماه بدن شما به دستورالعمل ها و رژیم غذایی بعد از اسلیو معده عادت کرده است و روند کاهش وزن همچنان ادامه خواهد داشت و تا پایان سال اول شما حدود تا ۶۵ درصد از اضافه وزن خود را از دست خواهید داد. با این حال پس از دو سال شما بیش از ۷۰ درصد وزن خود را  از دست میدهید و تقریبا به درمان قطعی چاقی نزدیک میشوید.

بیشتر بخوانید : محاسبه bmi

مزایای کاهش سریع وزن قابل توجه (کاهش وزن زیاد در مدت کوتاه)

کاهش سریع وزن قابل توجه و زیاد می تواند به بیماران چاق کمک کند تا سریعتر فعال شوند. تحمل وزن کمتر بر روی کمر و پایین تنه به معنای راحت تر حرکت کردن و تحرک بیشتر است که این یعنی شما میتوانید بدون خستگی بیشتر ورزش کنید و زودتر وزن کم کنید.

پیاده روی یک نقطه شروع خوب برای بسیاری از بیمارانی است که دچار چاقی هستند. ترکیب ورزش و فعالیت های دیگر می تواند به مرور زمان با کاهش وزن آسانتر شود و افزایش فعالیت های بدنی نیز به کاهش وزن یا سوزاندن کالری و در عین حال بهبود کیفیت زندگی فرد کمک می کند

کاهش سریع وزن نیز باید انگیزه زیادی در شما ایجاد کند. هرچه سایز دور کمر کاهش یابد میتوانید به خودتان بیشتر افتخار کنید و کم کم شروع به خرید لباس های بهتر با سایز کوچکتر کنید.

کاهش وزن قابل توجهی همچنین ممکن است منجر به بهبود چشمگیر و حتی بهبودی کامل بسیاری از بیماری های مرتبط با چاقی از جمله دیابت نوع ۲ شود.

بیشتر بخوانید : بهترین جراح لاغری کیست ؟

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت