خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

قبل از عمل لاغری معده چه اقداماتی باید انجام داد؟


 
قيمت 0ريال

قبل از عمل لاغری معده چه اقداماتی باید انجام داد؟
قبل از عمل لاغری معده چه اقداماتی باید انجام داد؟

جراحی لاغری معده

جراحی لاغری معده یکی از روش هایی است که افراد خیلی چاق و دارای اضافه وزن بسیار زیاد می توانند از این روش برای کوچک کردن معده خود استفاده کنند و به مرور وزن خود را کاهش دهند. به عمل لاغری معده جراحی بای پس معده هم گفته می شود.در واقع بای پس معده عملی است که با تغییر دادن سایز معده و روده کوچک باعث می شود مقدارغذایی که می خورید کمتر شود که به این ترتیب باعث کاهش وزن شده و معده به مرور کوچک تر می شود.

بیشتر بخوانید : بهترین جراح لاغری

مسلماً عمل لاغری معده باید با بیهوشی انجام شود ولی قبل از آن توصیه می شود با پزشک تغذیه مشورت شود. در صورتی که با رژیم غذایی وزن پایین نیامد و یا فرد به دلایلی خاص نتوانست رژیم غذایی خود را رعایت کند عمل بای پس معده انجام می شود.

به این دلیل که عمل بای پس معده یک کار بسیار سنگین می باشد باید اقداماتی را قبل از انجام عمل انجام دهید که این اقدامات مراحل مختلفی دارد که باید به ترتیب انجام شود.ابتدا جراحتان قبل از انجام عمل جراحی آزمایشات و ویزیت را انجام می‌دهد و به شما توصیه می‌کند که آزمایشات قبل ازعمل جراحی که مربوط به بیهوشی، فشارخون و سایر موارد می شود را با پزشکان متخصص همان قسمت بررسی کنند و اجازه را صادر کنند.

مرحله بعدی معاینه کامل فیزیکی است یعنی باید یک آزمایش خون، سونوگرافی از کیسه صفرا و آزمایشات مربوط دیگر برای اطمینان پیدا کردن از این که سلامت کافی را برای انجام جراحی را دارید انجام شود.سومین مرحله، مشاوره گرفتن تغذیه ای می باشد یعنی کلاس هایی را برای کمک به شما در یادگیری آن کاری که در طول عمل اتفاق می‌افتد برگزار می‌کند و اینکه آنچه باید بعد از عمل از آن انتظار داشته باشید و یا مراقبت یا کارهایی که باید بعد از عمل باید انجام دهید را به شما آموزش می دهند.

ممکن است نیاز باشد قبل از عمل جراحی در کنار مشاوره تغذیه ای با یک مشاور دیگر هم صحبت کنید تا مطمئن شوید از لحاظ روحی و عاطفی آمادگی انجام جراحی لاغری معده را دارید یا خیر؟در آخر اینکه اگر سیگاری هستید و سیگار می کشید باید حتماً چند هفته قبل از انجام عمل جراحی این کار را متوقف کنید و همچنین بعد از عمل بلافاصله سیگار کشیدن را شروع نکنید. سیگار کشیدن خطرات ناشی از مشکلات بعد از عمل و قبل از عمل را افزایش می دهد.

منبع : https://www.noskhe.com/

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت