خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

استخرهای فایبر گلاس


 
قيمت 0ريال

استخرهای فایبر گلاس
استخرهای فایبر گلاس

تکنولوژی  فایبرگلاس برای اولین بار در سال ۱۹۳۰ میلادی در آمریکا ودر صنعت هواپیماسازی مورد استفاده قرار گرفت و از سال ۱۹۹۰ به بعد در طرح ها و شکل های مختلفی از استخرها وارد بازار شد .

فایبرگلاس یک نوع پوشش کامپوزیت است که اکثرا بدلیل داشتن مقاومت خوب آن در مخازن آب ، صنعت خودروسازی و حتی هواپیماسازی ازآن استفاده می کنند .

از جمله مزیت های ساخت استخرهای فایبرگلاس می توان به موارد زیر اشاره نمود :

۱ . سرعت نصب و اجرای بالاتر نسبت به استخرهای بتنی :

میانگین زمان اجرای استخرهای بتنی حدود ۳الی ۶ ماه می باشد ، این در حالیست که نصب و راه اندازی استخرهای پیش ساخته تنها ۳ الی ۶ هفته می باشد .

۲ . صاف بودن سطح و عدم وجود سطح ناصاف یا تیزی :

سطح اکثر استخرهای بتنی کاشی کاری شده و یا به همان صورت آستر باقی می ماند که در طول زمان شاهد جدا شدن کاشی ها و یا خلل و فرج در سطوح استخرهای بتنی و به طبع شاهد ناصاف شدن آنها می باشیم.

این در حالیست که استخر های فایبر گلاس دارای سطح یکنواخت وصاف بوده وهیچ گونه آسیبی در طول زمان به بدن شما وارد نمی کند .

بیشتر بخوانید : تعمیر استخر

۳ . دارای طرح های مختلف و رنگ های متفاوت :

استخر های فایبرگلاس دارای مدل های دایره ای ، بیضی ، مربع ، مستطیل می باشند .

۴ . آب بند بودن و داشتن سازگاری بامواد شیمیایی ( ازن و کلر) :

در استخر های بتنی مشاهده شده که اغلب از دیواره ها ، محل قرارگیری چراغ های داخل استخر و حتی کف استخر نشتی آب ایجاد می شود ، که برای نشتی یابی گاها با طی شدن زمان زیادی همراه است ، لاکن اینگونه نشتی ها در استخر های فایبرگلاس بسیار به ندرت بوجود آمده و تنها دلیل  نشتی از آنها ایجاد ترک و یا سوراخی می باشد که بر اثر ضربه شدید به آنها بوجود آمده باشد .

۵ . داشتن مقاومت بسیار بالا :

همانطور که در  ابتدا اشاره شد فایبرگلاس کامپوزیت های حاوی الیاف می باشد . تعدادی از الیاف ها شامل الیاف شیشه ، الیاف کربن ، الیاف ارامید و… هستند . همچنین از انواع رزین ها درساخت فایبرگلاس ها میتوان به پلی استر ، نیل استر و اپوکسی اشاره نمود که دارای مقاومت خوب در برابر خوردگی و دما هستند .

درپایان این خود مشتری است که بایستی با توجه به نیاز خود ، هزینه پرداختی و عواملی که در مقاله ذکر شد انتخاب کند که استخر های بتنی را برگزیند یا فایبر گلاس را .

منبع : تام استخر

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت