خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

هزینه نگهداری استخر


 
قيمت 0ريال

هزینه نگهداری استخر
هزینه نگهداری استخر

این روزها درخواست ها برای ساخت استخر در کشور افزایش یافته و به دلیل مزایای بیشمار استفاده از آن ها، بعید نیست که در آینده نه چندان دور شاهد این باشیم که هر خانه ای دست کم یک استخر نقلی کوچک داشته باشد. هزینه ها در داشتن و ساختن استخرها خیلی مهم است و اولین دغدغه کسانی که دوست دارند استخر داشته باشند قیمت استخر و نحوه محاسبه آن است. به خاطر اهمیت این موضوع ما قصد داریم در این مقاله به بررسی عوامل دخیل در برآورد هزینه استخرها بپردازیم و به شما میگوییم که چگونه یک استخر ارزان و نقلی برای خود بسازید.

هنگامی که بودجه استخر را برنامه ریزی می کنید، در نظر بگیرید که آیا برای آمدن و تمیز کردن استخر به یک ارائه دهنده خدمات تعمیر و نگهداری استخر نیاز دارید یا خیر؟ اگر خودتان این کار را انجام دهید هزینه ها به مراتب پایین خواهد آمد اما با این وجود ممکن است زحمت شما زیاد شود و از استخر هم نتوانید به موقع و موثر نگهداری کنید. اگر قصد استخدام یک شرکت تعمیر و نگهداری را دارید، احتمالاً ماهانه ۵۰ دلار تا ۳۰۰ دلار باید پرداخت کنید. (قیمت ها در ایران کمتر است)

نکته:

اگر خودتان تعمیر و نگهداری استخر را انجام دهید، باید تجهیزات نظافت مناسب و به درد بخوری را خریداری کنید. همچنین باید زمانی را به صورت اختصاصی برای نگهداری از استخر در نظر بگیرید.

آیا در براورد هزینه یا برای ساخت استخر ارزان به مشکل برخوردید؟

اگر میخواهید صاحب یک استخر ارزان و خوب شوید که دارای امکانات خوب و با کیفیتی باشد و سردرگم هستید، میتوانید با تام استخر تماس بگیرید. متخصصان و کارشناسان ما به صورت رایگان به شما عزیزان مشاوره ارائه میدهد و در صورت توافق برای شما مطابق بودجه ای که در نظر میگیرید استخری شیک و لوکس خواهند ساخت.

منبع : https://www.tomestakhr.com/

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت