خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

طلای تیفانی


 
قيمت 0ريال

طلای تیفانی
طلای تیفانی

قصد داریم در وبلاگ طلای آزادی با یک محتوای چند قسمتی به معرفی برندهای بزرگ طلا بپردازیم. سوژه این قسمت، طلای تیفانی و تاریخچه مختصری از آن است. برای آشنایی با بزرگ ترین سازندگان و طراحان طلا و جواهر دنیا با این قسمت و اپیزودهای بعدی همراه طلای آزادی باشید.

رنگ تیفانی از کجا آمد؟

همسر ناپلئون سوم بزرگترین الگوی مد در قرن نوزدهم بود. وقتی که چارلز تیفانی در دهه 1840 نقاشی بالا را از او دید، فهمید که رنگ سبز استفاده شده در لباس او می تواند مورد استقبال عموم قرار بگیرد. تیفانی این رنگ را به عنوان رنگ رسمی برند تیفانی قرار داد. این رنگ سبز در تمامی کاتالوگ ها، کیف و جعبه های خرید و تبلیغات تیفانی استفاده می شد و می شود؛ طوری که حالا رنگی به نام سبز تیفانی داریم!

بیشتر بخوانید :

طلای تیفانی: همیشه خلاق، همیشه پیشگام

تیفانی در طول تاریخچه فعالیت خود نه تنها توجهات جهانی را به سمت الماس های برلیانش کشانده، بلکه رنگ های جدیدی از سنگ های قیمتی را به دنیای طلا و جواهر عرضه کرده است. برای مثال، کونزیت یک سنگ به رنگ صورتی مایل به ارغوانی است که اولین بار جورج کونز، گوهر شناس برجسته تیفانی در سال 1902 آن را به عرضه گذاشت.

در 175امین سالگرد جواهر و طلای تیفانی در سال 2012، از مجموعه نفیسی رونمایی کرد که تلفیقی از الماس و سنگ های قیمتی ارزشمند بود. طراحی های منحصر به فرد، استفاده از متریال و سنگ های خاص و طراحی حلقه های نامزدی بی نظیر علاوه بر ایجاد انقلاب در دنیای طراحی و ساخت طلا و جواهر، بازار طلاسازی آمریکا را به قطب حلقه های نامزدی لوکس و بی همتا برای زوجین تبدیل کرد.

تیفانی هنوز هم در خط مقدم نوآوری قرار دارد، و این را با رونمایی از یک آلیاژ فلزی منحصر به فرد به نام RUBEDO ثابت کرد. این فلز با رنگ هلویی ملیح و در عین حال گرم، و با الهام از تابش طلوع خورشید در سراسر آسمان و همچنین ویژگی های اولین مجموعه جواهرات تیفانی طراحی شده است.

شاید امروزه تیفانی قدیمی ترین برند طلا و جواهر دنیا محسوب شود اما با هر مجموعه خلاقانه ای که به مارکت طلا و جواهر ارائه می دهد، تمامی چشم ها را به خود خیره می کند.

طلای تیفانی در ایران

گالری طلای آزادی با تجربه ای طولانی در زمینه ساخت و فروش طلاهای لوکس امکان خرید حضوری و همچنین خرید آنلاین طلا از نفیس ترین و خاص ترین کالکشن های تیفانی را فراهم کرده است. طلای آزادی جدیدترین محصولات تیفانی را با بالاترین کیفیت و به اقتضای شرایط و بحران های مالی در کشور تولید و عرضه می کند تا رویای داشتن زیورآلات لوکس تیفانی برای همه محقق شود.

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت