خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

قیمت لمینت، کامپوزیت و بلچینگ چه تفاوتی با هم دارد؟


 
قيمت 0ريال

قیمت لمینت، کامپوزیت و بلچینگ چه تفاوتی با هم دارد؟
قیمت لمینت، کامپوزیت و بلچینگ چه تفاوتی با هم دارد؟

یک تفاوت لمینت و کامپوزیت و بلیچینگ دندان که بسیار هم قابل توجه است، تفاوت قیمت و تعرفه دندانپزشکی مربوط به هر کدام است. معمولا ونیرهای دندانی هزینه بیشتری به ازای هر دندان نیاز دارند اما بلیچینگ به ازای سفید شدن کل طرح لبخند هزینه به مراتب کمتری دارد. برای اطلاع از هزینه هر 3 پروسه این صفحات را باز کنید:

در صفحات باز شده جدیدترین هزینه های این 3 پروسه در قالب جدول و توضیحات مفصل ارائه شده است.

طول عمرو ماندگاری هر کدام از این 3 روش چقدر است؟

میزان ماندگاری بلیچینگ دندان

با اینکه بلیچینگ دندان یک روش محافظه کارانه و کاملاً بی ضرر برای سفید کردن دندان ها است، اما یک روش موقت است. یعنی نمی توان انتظار داشت با یک بار انجام این پروسه، دندان ها تا پایان عمر سفید شوند.

در خوشبینانه ترین حالت، ما می توانیم انتظار داشته باشیم که با انجام این درمان برای مدت 1 سال دندان هایمان سفید شود. با دنبال کردن دستورالعمل های متخصص ترمیمی و زیبایی (و همچنین انجام بلیچینگ خانگی دندان) نیز، می توان کمی بیشتر از 1 سال نتایج را حفظ کرد. پس از آن، باید مجددا بلیچینگ انجام داد تا دندان ها دوباره به سفیدی مد نظر ما برسند.

میزان ماندگاری ونیر کامپوزیت و لمینت دندان

میزان ماندگاری ونیرها عموما بسیار بیشتر از بلیچینگ دندان است. شما می توانید انتظار داشته باشید که در صورت مراقبت اصولی، بین 5 تا 20 سال طرح لبخند خود را با این دو روش اصلاح شده نگاه دارید. برای ونیرهای کامپوزیتی بین 5 تا 10 سال و برای لمینت های سرامیکی طول عمری تا بیشتر از 20 سال نیز در نظر می گیرند.

از میان لمینت و کامپوزیت و بلیچینگ دندان کدام برای من بهتر است؟

هر 3 فرآیند جزء پروسه های زیبایی دندان هستند که می بایست توسط یک متخصص ترمیمی و زیبایی انجام داده شوند. منتهی تفاوت های زیادی با هم دارند. اما اگر صرفا به دنبال سفید کردن دندان هایتان برای چند پرده هستید بلیچینگ دنان برایتان گزینه مناسبی است و توصیه می شود دور لمینت و ونیر کامپوزیت که تهاجمی هستند را خط بکشید. اما اگر دندان آسیب دیده یا مشکلات ظاهری زیادی دارد لمینت ها و کامپوزیت ها بهتر هستند.

اما در هر صورت اینکه شما دقیقا به چه فرآیندی نیاز دارید را یک متخصص ترمیمی و زیبایی تعیین می کند. بنابراین بهتر است قبل از هر تصمیم یا اقدامی با این متخصص صحبت کنید.

منبع : دنیا دنتال

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت