خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

اعتراض افکار عمومی به پوشش هزینه‌های خدمات دندانپزشکی توسط شرکت‌های بیمه:


 
قيمت 0ريال

اعتراض افکار عمومی به پوشش هزینه‌های خدمات دندانپزشکی توسط شرکت‌های بیمه:
اعتراض افکار عمومی به پوشش هزینه‌های خدمات دندانپزشکی توسط شرکت‌های بیمه:

وقتی از بهترین بیمه برای تامین هزینه‌‌های کلینیک دندانپزشکی حرف می‌زنیم، لابد معیارهایی را از قبل در نظر آورده‌ایم، مواردی که بهترین بیمه را از بقیه بیمه‌های درمانی جدا می‌کند. اما آن معیارها کدامند؟ در متن زیر برخی از امتیازات یک بیمه درمانی خوب دندانپزشکی را آورده‌ایم:

گستره تحت پوشش

بسیاری از بیمه‌ها تنها موارد و خدمات بسیار اولیه را پوشش می‌دهند، کارهایی مثل کشیدن و یا پر کردن دندان. کمتر می‌بینید بتوان با استفاده از بیمه هزینه  بلچینگ دندان را کاهش داد و به این وسیله پول کمتری پرداخت کرد و یا اصلا پولی پرداخت نکنید.

روش پوشش هزینه‌ها

بله! امتیاز بعدی یک بیمه خوب به شکل پوشش هزینه‌ها بستگی دارد. لابد دیده اید که بسیاری از بیمه ها، به ویژه بیمه های درمانی پایه، کمتر کلینیک‌های خصوصی را تحت حمایت خود قرار می‌دهند. مثلا وقتی به یک کلینیک خصوصی برای جرمگیری مراجعه می کنید، بیمه‌ای که شما تحت پوشش آن هستید اغلب زیر بار هزینه ها نمی رود. این بیمه ها معمولا با کلینیک های محدود و یا اصلا فقط با کلینیک‌های دولتی قرارداد دارند و طرف حساب هستند. در نتیجه اگر می خواهید بروید پیش دندانپزشک، باید کلینیک مطلوب آن بیمه ها را انتخاب کنید.

میزان پوشش هزینه‌ها

خیلی مهم است که یک بیمه چه میزان از هزینه های هر یک از خدمات دندانپزشکی را متقبل می شود، بخشی از هزینه ها یا همه آن ها را تمام و کمال پرداخت می کند. اگر رفته اید دندانپزشکی تا دندان تان را بِکشید، آیا بیمه ای که شما را زیر حمایت خود گرفته است، همه هزینه کشیدن دندان را می پردازد و یا تنها کمی از هزینه اصلی را پوشش می‌دهد.

در نتیجه این سه معیار اصلی، شاخص‌هایی هستند که با توجه به آن خدمات هر بیمه را می‌سنجیم و بهترینش را انتخاب می‌کنیم. برای پاسخ به سوال بهترین بیمه درمانی باید بیمه‌ها و خدماتشان را به خوبی بررسی کرد.

بیمه‌های پایه فقط خدمات اولیه دندانپزشکی را پوشش می‌دهند

دیگر باید به بیمه های پایه آشنا باشید، این دسته از بیمه ها تعداد بزرگی از مردم جامعه را پشتیبانی می کنند. بیمه های پایه، اگر بخواهیم مرورش کنیم، عبارتند از:

بیمه نیروهای مسلح

بیمه تامین اجتماعی

• بیمه سلامت

اگرچه این بیمه‌ها اغلب بخشی و یا تمام هزینه‌های دندانپزشکی را پرداخت می‌کنند اما گستردگی خدماتشان چندان چشمگیر نیست و به کارهای اولیه خلاصه می‌شود. چند مورد از این خدمات را در سطر پایین نام برده‌ایم:

جرمگیری

کشیدن دندان

پر کردن دندان

یکی دیگر از مشکلات بیمه های پایه این است که روش مناسبی برای پوشش هزینه ها ندارند و در کلینک های خصوصی کاربرد ندارند.

بیشتر بخوانید : قیمت لمینت دندان

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت