خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

تشخیص آسان بعضی از بیماری ها با طلا


 
قيمت 0ريال

تشخیص آسان بعضی از بیماری ها با طلا
تشخیص آسان بعضی از بیماری ها با طلا

زیباست، جلوه درخشانی دارد و یک سرمایه گذاری ایده آل برای آینده به حساب می آید! همین چند مزیت ساده هم کافی است که آدم دست از روی دلش بر دارد، طلا بخرد و طلا بپوشد اما واقعیت این است که فواید این آلیاژ کهن به زیبایی و ارزش منحصر به فردش محدود نمی شود. طلا در بهبود عملکرد اندام های گوناگون انسان هم معجزه می کند، به خصوص درمان بیماری های پوستی

لابد شما هم با نوارهای آزمایشی از جنس طلا برخورده اید! کافی است یک قطره خون روی آن بریزید تا بتوانید بیماری هایی مثل ایدز و هپاتیت و سفلیس را تشخیص دهید.

بسیاری بر این عقیده اند که سنت خرید انگشتر طلا و مبادله آن در هنگام ازدواج، بی ربط با باورعموم مردم در مزایای بهداشتی این آلیاژ نیست. به هر ترتیب طلا از دیرباز تا کنون مورد استقبال بشر قرار گرفته است، چه در ساخت قطعه ها و چه در صنعت هایی مثل صنعت مد و فشن. در انتها به برخی از ویژگی های طلا اشاره خواهیم کرد که در برجسته ساختن آن به عنوان یک آلیاژ مطمئن موثر بوده اند:

انعطاف پذیر

یک سرمایه گذاری مطمئن، حتی در دوران رکود اقتصادی

مقاوم در برابر گذر زمان و جریان هوا و حرارت

دارای سطحی براق و درخشان

هنوز که هنوز است بسیاری از دانشمندان در جاهای مختلف دنیا در حال کشف خواص درمانی طلا روز و شب را در آزمایشگاه ها می گذرانند، یک نمونه از این تلاش ها کارِ محققان دانشگاه فلوریدای مرکزی برای از بین بردن سلول های سرطانی به وسیله «نانو ذرات طلا» است. به نظر می رسد باید منتظر خبرهای خوبی از اکتشافات جدید در مورد ویژگی های درمانی طلا باشیم.

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت