خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

نماد قلب در زیورآلات، بهترین سمبل عشق


 
قيمت 0ريال

نماد قلب در زیورآلات، بهترین سمبل عشق
نماد قلب در زیورآلات، بهترین سمبل عشق

معنی نماد قلب چیست؟

خرید طلا با نماد قلب، سمبل عشق، دوستی و محبت عمیق هستند. امروزه، عشق و علاقه شدید دلیل هدیه دادن بیشتر مردم به جواهرات قلب است.

انواع طرح قلب در زیورآلات

زیورآلات شکل قلب، انواع مختلفی دارند و انتخاب هر کردام از آن‌ها کاملاً سلیقه‌ای است. در ادامه با مزیت‌ها و کاربرهای هر کدام از آن‌ها بیشتر آشنا می‌شوید.

قلب توخالی، قلب توپر، قلب دوتایی داخل یکدیگر ، قلب بالدار، قلب قفل‌دار، و آویز قلب، انواع مختلف طلا طرح قلب هستند.

زیورآلات طرح قلب توخالی

طرح قلب توخالی، یکی را پرطرفدارترین مدل‌های نماد قلب هستند. این مدل برای دستبند، گوشواره، پلاک و گردنبند، و حتی انگشتر ساخته می‌شود. قلب توخالی، نشان‌دهنده‌ی باز شدن قلب شخص هدیه گیرنده برای کسی است که این هدیه را به او داده است. در واقع با باز کردن قلب خود، به شخص دیگر اجازه می‌دهد آن را پر از عشق و علاقه کند.

زیورآلات طرح قلب توپر

قلب توپر، نماد عشق و رابطه‌ی عمیق است. این مدل برای گوشواره و گردنبند ساخته می‌شود. انتخاب قلب توپر و توخالی، به سلیقه شما مربوط می‌شود و هر دو در نوع خود زیبا و پرطرفدار هستند.

بیشتر بخوانید :

زیورآلات طرح قلب بالدار

قلب بالدار یک طرح محبوب در جواهرات است. قلب بالدار معانی زیادی دارد.

به طور کلی، قلب با بالدار، نمادی از آزادی، روحیه شاد و آزاد است. جواهرات قلب بالدار، نمادی از دست دادن و اندوه نیز هستند. بال‌ها سمبل این است که عزیزان ما توسط فرشتگان به آسمان رفته‌اند. در دین، ​​قلب بالدار نمادی از صوفیان اسلام است. در این فرهنگ، قلب با بال، نماد عروج است.

زیورآلات طرح قلب دوتایی داخل یکدیگر

طرح قلب دوتایی، نماد همدلی و تعلق داشتن قلب‌ها (قلب دو نفر) به یکدیگر است. در واقه نشان‌دهنده‌ی این است که قلب تنها زمانی میتواند کامل باشد که دو نفر و دو قطعه با هم متحد شوند. گردنبند قلب دوتایی، نسبت به دستبند و گپوشواره آن طرفداران بیشتری دارد.

همچنین قلب دوتایی، نشان‌دهنده همدلی برای یک فرد خاص است؛ مثلا برای کسی که روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد و در آن لحظه به حمایت نیاز دارد.

زیورآلات طرح آویز قلب

آویز قلب، برای آویز ساعت و یا آویز دستبند و یا گوشواره کاربرد دارد. در واقع اکسسوری جذابی برای نمادار کردن زیورآلات شما هستند.

منبع :طلافروشی آنلاین آزادی

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت