خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

بهترین روش سفید کردن دندان ها


 
قيمت 0ريال

بهترین روش سفید کردن دندان ها
بهترین روش سفید کردن دندان ها

گاهی اوقات حتی با وجود مسواک زدن و نخ دندان کشیدن ممکن است با تغییر رنگ دندان مواجه شویم و بر روی دندان ها لکه ایجاد شود. خبر خوب این است که برای هر نوع تغییر رنگی یا هر نوع لکه ای که بر روی دندان ها ایجاد شده و یا سبب تغییر رنگ آن ها شده، روش هایی وجود دارد که کاملا تضمینی هستند.

بلیچینگ دندان (روش موقت اما با اثر طولانی)

بلیچینگ دندان بهترین روش سفید کردن دندان ها در کلینیک دندانپزشکی است. در این روش با کمک مواد سفید کننده شیمایی مانند پراکسید هیدروژن با غلظت بالا به سفید شدن دندان ها کمک می شود.

روش کار به این صورت است که در مطب دندانپزشک، ژل سفید کننده را به سطح دندان ها اعمال می کنند. سپس با تاباندن نور مخصوص یا لیزر به ژل، عوامل سفید کننده در آن را فعال می کنند. ترکیبات داخل ژل به رنگدانه های روی مینای دندان حمله کرده و آن ها را از بین می برند. با این روش دندان ها تا چند پرده سفید می شوند.

این روش می تواند تا ۱ سال دندان ها را سفید نگاه دارد و پس از آن برای ماندگاری بیشتر، فرایند دوباره تکرار می شود. هزینه این روش می تواند برای هر فک حدودا ۱ میلیون تومان باشد.

لمینت دندان (روش دائمی با اثر همیشگی)

لمینت دندان نوعی پروتز دندانی است که به منظور زیبایی به سطح جلویی دندان ها متصل می شود. لمینت ها می توانند عیوب ظاهری دندان را به خوبی پنهان کنند و سفیدی یک دستی به آن ها بدهند.

این روش برای افرادی که دندان هایشان با مشکلات زیر روبرو است کابرد زیادی دارد:

فواصل بین دندانی

کوتاه و بلند بودن

تغییر رنگ دائمی

لکه قابل توجه

شلوغی و ازدحام

ترک خوردگی، لب پر شدگی و شکستگی

و...

افرادی که قصد سفید کردن دندان ها در حد معمول را دارند می توانند تنها بلیچینگ دندان انجام دهند اما اگر شما کسی هستید که دوست دارید دندان هایتان بیش از حد سفید شود باید به فکر لمینت کردن دندان ها باشید زیرا بلیچینگ فقط چند پرده دندان هایتان را سفید می کند اما لمینت بیشترین سفیدی را به دندان ها میبخشد.

آیا لمینت دندان یک روش دائمی است؟

بله لمینت دندان یک روش دائمی برای سفید کردن دندان ها است و برخلاف بلیچینگ دندان برای سالیان سال دندان ها را سفید نگاه می دارد. اما به شرطی که از مصرف بیش از حد غذاهای رنگدانه دارد اجتناب شدهد و به اندازه کافی بهداشت دهان و دندان رعایت شود.

بیشتر بخوانید : قیمت لمینت دندان

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت