خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

چه نوع طلایی برای پوست استفاده می شود؟


 
قيمت 0ريال

چه نوع طلایی برای پوست استفاده می شود؟
چه نوع طلایی برای پوست استفاده می شود؟

برای استفاده از طلا باید توجه کنیم که طلا مورد استفاده برای پوست نباید هیچ گونه ناخالصی داشته باشد همچنین باید به فرمی در بیاید که قابل جذب توسط پوست باشد تا بتواند تاثیر مستقیم و بهینه ای روی پوست بگذارد. در استفاده از طلا برای پوست از دو طلا کلوئیدی و طلا ۲۴K استفاده می شود.

طلای کلوئیدی را طلای نانو نیز می نامند که در واقع به خاطر ریز بودن ذره آن کاملا قابل جذب و اثر گذاری خواهد بود. طلای ۲۴K از ۱۰۰٪ طلای خالص ساخته شده است، بنابراین خواص طلا برای پوست بیشتر در نوع خالص آن مشهود است. طلای ۲۴ عیار به نوسازی طبیعی سلول‌ها کمک می‌کند و با تحریک جریان خون باعث اکسیژن‌ رسانی بهتر به سلول‌ ها می‌شود.

طلا تراپی پوست چیست؟

تکنیکی که در آن با کمک ذرات خالص طلا به درمان بیماری هایی مانند درد عضلانی، زخم ها و همچنین بهبود مشکلات پوستی و جوانسازی پوست می پردازد را طلا تراپی می نامند. از خواص طلا در برطرف کردن مشکلات روحی و روانی نیز استفاده می شود.

کرم طلا چیست؟

یکی از خواص طلا برای پوست کمک به جوانسازی و جلوگیری از پیر شدن سلول های پوستی است. ذرات و مولکول‌ های بسیار ریز طلا با نفوذ به لایه‌ های اپیدرم، ساخت کلاژن را افزایش داده و باعث تقویت پوست و جلوگیری از پیری زودرس پوست می ‌گردند. کرم طلا، کرمی کامل برای تامین ویتامین‌ ها و ریز مغذی‌ های لازم پوست می ‌باشد. جلوگیری از آکنه و جوش، لیفتینگ، جوانساز، برطرف کننده چروک‌ ها و خطوط کوچک و آبرسانی از ویژگی های کرم های طلا است.

استفاده از ماسک طلا چه خاصیت هایی برای پوست دارد؟

ماسک طلا فواید زیادی برای پوست دارد که امروزه در فیشیال های پوستی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. در این قسمت به صورت خلاصه به تعدادی از خواص ماسک طلا برای درمان پوست اشاره می کنیم:

بازسازی و تقویت ساختار پوست

بهتر شدن گردش خون

ترمیم کننده سلول های پیر پوست

ایجاد شفافیت، درخشندگی فوق العاده در پوست

ضد لک و یکنواخت کردن رنگ پوست

اثرات تسکین‌دهندگی و پاک‌‌کنندگی پوست به دلیل وجود ترکیبات آنتی ‌باکتریال و ضد التهابی

از بین برنده جوش های سرسیاه

استحکام بخش و لیفت کننده صورت و کمک به کلاژن سازی در پوست

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت