خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

آیا ارتودنسی نامرئی ارزش این همه هزینه کردن را دارد؟


 
قيمت 0ريال

آیا ارتودنسی نامرئی ارزش این همه هزینه کردن را دارد؟
آیا ارتودنسی نامرئی ارزش این همه هزینه کردن را دارد؟

این اولین سوالی است که بلافاصله پس از مطالعه جدول تعرفه ارتودنسی نامرئی در ذهن متبادر می شود. اینکه بالاخره آیا می ارزد آن همه پول بدهیم و ارتودنسی نامرئی انجام دهیم؟! بله! بی تردید ارزشش را دارد. کافی است نگاهی به مزایای ارتودنسی نامرئی بیندازید تا شما هم با ما هم نظر بشوید:


به راحتی تمیز می شود

تحمل بریس های سنتی کار سختی است، به ویژه وقتی می خواهید به میهمانی بروید، چیزی بخورید و لذت ببرید و در آخر بریس ها را تمیز کنید، حسابی به دردسر می افتید. اما الاینرهای ارتودنسی نامرئی را می توانید خیلی راحت از دهان تان خارج کنید، تر و تمیزش کنید و دوباره بگذارید سر جایش.


لازم نیست هر بار به پزشک مراجعه کرد

یکی از گرفتاری های بریس سنتی این است که باید دائما به دندانپزشک مراجعه کنید تا او سیم ها را تنگ کند اما برای تنظیم اینویزیلاین ها نیازی ندارید که هر دفعه بروید پیش دندانپزشک.


برای همه سنین مناسب است

معمولا پزشکان توصیه می کنند که برای کار گذاشتن اینویزیلاین روی دندان کودکان تان چند سالی صبر کنید و بگذارید او به دوره نوجوانی برسد و آن وقت دست به کار شوید. دلیلش هم این است که کودکان توان نگهداری و مراقبت لازم را ندارند. با وجود این اینویزیلاین برای همه سنین از نوجوانی تا بزرگسالی مناسب است.


درد ندارد

هر بار که برای تنظیم بریس های سنتی به دندانپزشکی می روید و یا حتی وقتی در خانه مشغول جویدن غذا هستید ممکن است مجبور باشید برای یک دوره هر چقدر کوتاه دردی تحمل کنید. درحالیکه در ارتودنسی دندان از نوع نامرئی نامرئی نیازی نیست دائما اینویزیلاین ها را تنظیم کنید. همین طور می توانید هنگام غذا خوردن به راحتی از دهانتان درش بیاورید و باز از نو بگذارید سرجایش.

قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت