خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

هزینه لمینت دندان در ایران از آمریکا ارزان تر شد


 
قيمت 0ريال

هزینه لمینت دندان در ایران از آمریکا ارزان تر شد
هزینه لمینت دندان در ایران از آمریکا ارزان تر شد

آمار نشان می دهد که با وجود افزایش تدریجی هزینه های لمینت دندان هنوز که هنوز است قیمت این روش درمانی در ایران نسبت به دیگر کشورهای پیشرفته به طرز چشمگیری ارزان تر است. اگر، به طور مثال در آمریکا، برای لمینت به طور متوسط 900 دلار خرج می کنید، در ایران با 80 تا 90 دلار می‌توانید از مزیت های لمینت در ترمیم دندان هایتان برخوردار شوید. به همین دلیل بسیاری از ایرانیان خارج از کشور ترجیح می دهند دندان هایشان را در داخل کشور لمینت کنند. در این گزارش با تعرفه واقعی لمینت در ایران آشنا خواهید شد.

لمینت دندان چیست؟

در ایران بسیاری از مردم فرایند لمینت دندان را تجربه کرده اند: یک روکش بسیار نازک که با دقت و وسواسی منحصر به فرد روی دندان می نشیند و رنگ و طول و اندازه اش را متناسب با معیارهای یک دندان سالم تغییر می دهد.


لمینت نه فقط در زیباتر جلوه کردن طرح لبخند موثر است بلکه عملکرد دندان را بهبود می دهد. به همین دلیل این یکی از محبوب ترین راه ها برای ترمیم و زیبایی دندان به شمار می رود. با وجود این نگرانی ها در مورد افزایش هزینه های درمانی و محدودیت هایی که شرکت های بیمه برای عمل های زیبایی و ترمیمی در نظر می گیرند، بسیاری از مردم را در مورد لمینت دندان هایشان به شَک و تردید می اندازد: راستی لمینت دندان در ایرانِ، سال 1400 چقدر آب می خورد؟


جدول هزینه لمینت دندان در سال 1400

قبل تر اشاره شد که به رغم افزایش نسبی هزینه لمینت کردن دندان، هنوز این مدل از روش درمانی در ایران نسبت به دیگر کشورها مقرون به صرفه تر است. در جدول زیر تلاش کردیم قیمت لمینت دندان در ایران را با توجه به فاکتورهای مختلف تخمین بزنیم.


جنس لمینت دندان


هزینه (به ازای هر عدد)


لمینت زیرکونیا B


1900000


لمینت زیرکونیا A


2250000


لمینت ویتا


3200000


IPS ایمکس


4250000


فلدسپاتیک


5000000


گلس سرامیکی


4950000


ریل لایف


5550000

در تخمین هزینه لمینت کردن دندان، عوامل بسیاری نقش دارند، از تعداد دندان هایی که به لمینت نیاز دارند گرفته تا هزینه لابراتوار و دستمزد پزشک متخصص تر. در ادامه خواهیم گفت که هر یک از این عوامل چطور در قمیت تمام شده لمینت دندان تاثیر می گذارند.


قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت